Translate

2013. március 18., hétfő

Kucorgó ÖKORGANIZÁCIÓ már a Facebook-on is!

Tisztelt Hölgyeim és Uraim!

Közérdekű közlemény következik! Kucorgó haladva a korral, a Facebook-on is felütötte fejét. Ez azért is számít nagy teljesítménynek, mert egyébként a netes analfabéták csoportját vagyok hivatott erősíteni. Megsúgom, dolgozom az ügyön. A mai napig csodálkozom, hogy lassan egy éve miként sikerült útjára bocsátanom ezt a blogot. De sikerült. Pár hete elértem abba a fejlődési szakaszba, hogy már ikont is képes vagyok kirakni az oldalsávba. Diadal! Most pedig a Facebook. Igaz, kétszer futottam neki. Sőt, az is az igazsághoz tartozik, hogy Laura segítsége nélkül most valószínűleg egy gumiszobában pókokat számolnék, de... Győzelem!

Mindenkit várok szeretettel a naponta frissülő Facebook oldalamon is!

Ui.: Megnyugtatásul közlöm, hogy viszonylag hamar tanulok! :)

4 megjegyzés:

  1. Csak kétszer ?? Nekem csupán a sokadikra sikerült felraknom, bár megjegyzem, nem mindig az én hibám miatt, időnként a szerverek is "bekavartak"..

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Valószínűleg segítség nélkül én sem állok meg kettőnél! Tök jó lett a farmer szütyős tárolód!

      Törlés
  2. A facebook nekem is nagy kihívás... hanyagolom is rendesen:)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Engem is eddig csak bökdöstek. De most minden megváltozik. :))

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...