Translate

2013. január 28., hétfő

Sapka, sál: pipa

Hétvégén ezennel a sapka, sál, kesztyűk rendszerezése mögé is pipa került a listámon. Gyönyörűen, élére állítva elhelyeztem mindezeket azokban a kosarakban, melyeket a múlt héten gyártottam (leírásuk itt olvasható). És ahogy ígértem, címkéket is készítettem hozzájuk, melyek némi hasonlóságot mutatnak a szaloncukorral és a névkitűzőkkel. Hogy miért? Mindjárt kiderül! :))


1. Az 5 cm széles szegőlécből 4 db 10 cm hosszú darabokat fűrészeltem.
2. Táblafestékkel lefestettem. 
3. A felső sarkakba lyukakat fúrtam. 
4. Majd ezekbe széthajtogatott gémkapcsokat fűztem (ez a szaloncukorral felfedezhető hasonlósága. :) Ugyanis mi régen így rögzítettük a karácsonyfára)


Ami az előző képről lemaradt. Azaz az utolsó előtti mozzanat.


Ez pedig az utolsó mozzanat: a címke ládára akasztása.


A bizonyíték, hogy tényleg élére állítottam a dolgokat. Na jó, a kesztyűket nem, mert abból nincs sok. És ha még azt is elárulom, hogy Miss J valahová elkóborolt. 


Organizációs Konferenciánk előadói. Neveik  a "mellényzsebükre" tűzve. 


Mindenkinek szép napot, és jó alkotást!



8 megjegyzés:

  1. Miss J kicsoda?

    Hát, ha én egyszer lakberendezkedek... Tuti az első utam a táblafesték-boltba fog vezetni!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát B (bal kesztyű) párja :)
      Nekünk is egyre kevesebb van a táblafestékből. Ha egyszer ráteszed a kezed, akkor elkap, és mindenhová azt kened. :)

      Törlés
  2. Hogy ismét megragadjam a poszt lényegét... :) Nagyon tetszik a fúrógéped. A saját ragasztópisztolyomra emlékeztet.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ugye milyen kis cuki? Bár azért egy ragasztópisztolynál nagyobb. Vagy csak az enyém egy kicsi gagyi?

      Törlés
    2. Én már akartam venni egy kicsit is, mert az enyém tényleg szerintem hasonló méret lehet, és cuki!!! :)

      Törlés
    3. Gondolom, rajtunk kívül nem túl sok olyan nő van, aki egy fúrógépet/ragasztópisztolyt nevez cukinak, és nem egy zsebkutyát. :))

      Törlés
    4. Tényleg! De ciki... Hehe. :)))

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...