Translate

2013. augusztus 22., csütörtök

Egy kopott bőrtáska újjászületése

Az ember lánya elmegy nyaralni. Családostul. Csodálatos szállás. Gyönyörű környezet. Szebbnél-szebb kirándulóhelyek. És aztán egy betonolvasztó kánikulai napon 11 óra tájban az agyába villan, hogy nincs tej. És kenyér se. Felkerekedik, irány a bolt. Baktat. Elér egy kerítéshez. Biciklik, szőnyegek, lábbelik, sapkák, mobilvécé, táskák, overálok, stb. Valamilyen távoli erő hívja, csalogatja befelé. Igen, minden kétséget kizáróan ez egy....

És már nem érzi a tarkóját égető napsugarakat, nem hall, csak lát. Csahol, szimatol, szemével kutat, mellső végtagjaival kapar, keres.
Pár órával később boldogságtól megrészegülve, hátán a zsákmánnyal hazatér. Megmutatja a családtagoknak. Megmutatja a szállásadónak. Üldözi vele a még ott nyaralókat. Ők pedig veregetik a hátát, és dicsérik: "Szép fogás!" És az ember lánya határtalanul boldog. :)

A hetek alatt sikerült annyira lehiggadnom, hogy nem fogom az orrotok alá dörgölni, hogy bibibííí mennyi mindent vadásztam fillérekért. Csak egyet: Bibibíííí vettem 300 Ft-ért egy szuper (kopott) bőrtáskát!!!

Most pedig megmutatom, hogy miként lehet újjávarázsolni. (Nubuk bőr esetén nem alkalmazható!).
Természetesen nemcsak táskára, hanem bármely bőrárura (cipő, kabát, öv, stb) használható (KIVÉVE NUBUK BŐRből készült termékek!) A cipőknél még az nagy előnye is megvan, hogy impregnálja az anyagot. :)

Hozzávalók: - méhviasz (Bioboltokban általában granulátum formában kapható.)
- levendulás illóolaj (ez csak az átható turis szagok eltüntetése végett)
- szivacs (Miután a sminkeléshez való viszonyom hosszú hónapok alatt sem változott, ezért bátran használtam fel ezt a szivacsot (mely homály, hogy mire való).)


Kinagyítva a táska kopottas részei. :)


A felolvasztott méhviaszba belekevertem pár csepp levendulás illóolajat, majd a szivaccsal bedörzsöltem a táskába. A képen a felső pánt kivételével már a nagyjával végeztem. Jól látható a különbség. 


Utána egy fél pár zoknival (ezen a linken már írtam róla bővebben, hogy otthonunkban miként nő napról napra a számuk), de bármilyen anyagdarab megteszi, leszedtem róla a felesleget, hogy ne csillogjon minden felület, mellyel érintkezésbe lép. 


És íme a végeredmény! :)


Hajszál híján "kecskére káposztát" effektus jött létre. 
Ha nem vagyok résen, a modell (hugicám) meglép a táskámmal. :) 


Mindenkinek szép napot és jó alkotást kívánok!


27 megjegyzés:

  1. Hát ez tényleg nagy fogás volt!!!

    VálaszTörlés
  2. Válaszok
    1. Egyébként Alexander márka. Találtam egy híres táskatervezőt ezen a néven. Néha eljátszom a gondolattal, hogy esetleg ez is tőle van. Ilyenkor még nagyobb a fejem (arcom). :))

      Törlés
  3. Szivacs alapozo felvetelere van :D
    Nekem (regebben hasznaltam de csakis megfelelo nem mergezot es csak annyit, amennyit eppen elmondok) jobban bejott hogy a szokasos arckrem adagomba nyomtam egy pirinyot epp hogy megszinezze, es igy kentem be az arcom. Termeszetes hatas jo fedes.
    A taska meg szuper es szivesen olvasnam mit szereztel meg :-).

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tudtam Fanni, hogy Rád számíthatok a szivacs-ügyileg. :)
      Megsúgom: intarziás tálca méregzöld és arany festékkel fedve, övek, kendők, fa sámfák, párnahuzatok, esernyők, játékbabának hálózsák. Asszem nem felejtettem ki semmit. :))

      Törlés
  4. Huha ez aztan dofi ;-) es lesz meg valamelyikkel bejegyzes?? :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egyelőre nem tervezek, de ki tudja, hogy mit hoz a jövő. :))

      Törlés
  5. én is megléptem volna a táskával :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Asszem minden percben rajta kell tartanom a szemem. Tiszta stressz egy ilyen táska! :))

      Törlés
    2. Nem tudtam vele meglépni, pedig felajánlottam, hogy reklámozom is! :-( Még próbálkozom majd a szülinapom környékén is...:-)

      Törlés
    3. Nem kell reklám, táska kell! Szülinap környékén szigorúan tilos próbálkozni, mert lágy szívem van. :)

      Törlés
  6. És tejet, kenyeret sikerült venni? :D:D:D:D:D:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerencsére annyira még magamnál voltam, hogy a boltot sem felejtettem el. :D

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...