Translate

2012. augusztus 24., péntek

Kisebbik Picinykém és a kád kapcsolata

Nagyobbik Picinykém nem sokkal születése után elfogadta a társadalom elvárásait azon a téren, hogy tisztálkodni bizony kell. Tehát a napi egy penzumot letudta, és annyi. Nem sikított és visított, de nem is ujjongott, és kiabálta örömében, hogy "hurrá, megint magzatvízszerű állapotba kerültem!" Egyszerűen csak csendben, szinte mozdulatlanul lebegett a víz (pontosabban apámkája hatalmas tenyerének) felszínén. Épp ezért az sem jelentett gondot, hogy kezdetekben a gyerekszobában történt a fürdetés.
És aztán rá két évre megszületett Kisebbik. Gondoltuk, követjük a már jól bevált rutint, azaz családunk legerősebb tagja feltölti vízzel a kiskádat, majd becipeli a kisszobába. Itt azonban egy "kisebb" problémába ütköztünk. Ugyanis míg a Nagyobbiknál tapasztalt lebegős-mozdulatlan fürdés nullcsepp kicsordulást jelentett, addig leánykánk hatalmas lárma közepette, végtagjai segítségével minimális idő leforgása alatt szabadult meg a kádban lévő vízmennyiségtől. Mi pedig nem vagyunk egy előrelátó szülők, és anno a lakásfelújításnál nem gondolkodtunk vízelvezető csatorna kiépítésében ezen a helyen (sem), ezért jobbnak láttuk, hogy ezentúl a fürdés számára kijelölt helyiségben folytatódik eme művelet. Ekkor még nem tudhattuk, hogy egy hatalmas szerelem veszi kezdetét kisebbik Picinykénk és a nagy fehér kád között.
Mert az a csodálatos monstrum nem csak tisztálkodásra alkalmas:
1. Már korán reggel első útja hozzá vezet, hiszen pusztán a látványa is ámulatba ejti.
2. Aztán csak szimplán ücsörgés céljára is kiválóan megfelelő. Nem kell víz, csak érezni akarja a közelségét. Főként nyáron hívogató a hűvössége miatt. 
3. Nagyszerű búvóhely alakítható ki közte és a mosdó között a törölközőtartó takarásában, ahol végül egy pisszenés nélkül tud addig kuksolni, amíg engem a szívroham nem kerülget, hogy már megint hová tűnt.
4. Medence-mentes övezetben élünk, ezért amolyan strand-pótló is. Sőt sokkal jobb, mert nincs ott a sípolós strandpapucsos szigorú tekintetű bácsi, aki megtiltaná, hogy annyi játék kerüljön a medencébe, ami mellett a víz már csak apróléknak számítana. Ellenben én, az a drága, édes anyuka megengedem a 90% gumiállat 10% víz felállást.
5. És végül ott vannak a kád szélén azok a csodálatos tubusok, szappanok amik száraz és vizes állapotban is nagyszerűen csúsznak a lefolyó irányába. A művelet naponta akár többször is megismételhető, mert én balek képes vagyok újra és újra kipecázni őket. Eddig, mert aztán betelt a pohár. Új helyet kerestem nekik.

Sampon, szappan, tusfürdő, miegymás a kád szélén.


És egy varázsütésre eltűntek. (megsúgom, nem a kádba lettek becsúsztatva :)




Hogy hová? Ahogy Rodolfo mondaná: "Hölgyeim és uraim! Állandóan figyeljenek a kezemre, mert csalok." Na jó, én nem csalok, és a képeket kell figyelni :)

A mutatványhoz szükségünk van:

1. Két darab FINTORP sínre és hozzá való akasztóra:
FINTORP Sín IKEA Ha hosszabb sínt szeretnél, kapcsolj össze két FINTORP sínt egyetlen tartóval.


FINTORP Fűszertartó állvány IKEA Többfunkciós; elérheted az olajat, ecetet, fűszereket, vagy növényeket.

3. Két darab mécsestartóra (a Jysk-ben vettük őket az eredeti áruk harmadáért karácsony után):



4. És íme a "titkos" hely, ahová eltűntek:

A kád közelében, de Kisebbik Picinykémtől távol.


Egy kacsacsalád viszont beköltözött a helyükre :)



28 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Köszi :). Neked meg egyre jobbak a kis képeid! Úgy néz ki, hogy Picinykéd tiszta anyja :)

      Törlés
  2. Azon kívül, hogy nagyon tetszik. Még egy hasonlóságot felfedeztem magammal. Én sem szeretem a körbe-körbe és menyezetig burkolt fürdőszobákat. Nagyon megleptem vele mindenkit az előző lakásban. A mostaniban sajnos prakikus okok miatt muszáj volt több felületen burkolni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én sem vagyok oda a tetőtől-talpig csempéért. Csak oda, ahová feltétlen szükséges. Nálunk is elég sokan ledöbbentek rajta, főként a burkolók :)

      Törlés
  3. én se szeretem, olyan fullasztó érzés.

    a képhez: tényleg rám ütött :) te viszont tiszta Ann Shirley vagy :D

    VálaszTörlés
  4. p.s. csak nekem ilyen borzasztó ez a kódos kommentkapu? jó, ha minden harmadikat eltalálom...:(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj, én is állandóan elbénázom. Főként amióta ezek a homályosan lefényképezett házszámos dolgok vannak. Vagy lehet, hogy nem is homályos, csak nekem kéne elmennem szemészetre? :)

      Törlés
  5. Your storage idea turned out so cute! I like the way you used the metal hangers with the enamel tub and wicker baskets. All the different textures work so well together. ;)

    Thanks for linking to Time Travel Thursday. Hope to see you each week.

    Liz @ The Brambleberry Cottage

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Thank you! Your blog is so cute, too.
      Hope to see you each week.

      Törlés
  6. Nekem is tetszik a fürdőszobád! Mondtam már, hogy nagy Ikea rajongó vagyok? Új lakáskám az ő dolgaikkal lesz "tele" :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj, de jó, hogy írtál :)! Engem csak úgy hívnak a családban, hogy Ikea fanatikus. Szóval nálunk is fellelhető egy jópár portékájuk. :)

      Törlés
  7. Nagyon szép meg csinos, a kosárkák kifejezetten :) milyen jó mindent más szemmel nézni, több az ember lehetősége :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :). A fürdőtökben végül sikerült megoldani a csövek takarását valamivel?

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...