Translate

2013. október 8., kedd

Rézedény, kövirózsa, krétafilc

Bevallom, a most következő projektben semmi eredeti ötletem sincs. Maximum annyi, hogy én is elkészítettem. :)  Egy apró változtatást azért eszközöltem: az eredeti inverzét alkottam meg.

pretty_potted_succulents
Ashley, a thehandmadehome.net blog írója alkotta ezeket a gyönyörű kaspókat
Igen, anno a csíkos falunk megalkotásánál is ő inspirált. :)


Az egész azzal kezdődött, hogy volt egy régóta hánykolódó, sógorom által padláson fellelt rézedényünk:

Ilyen sötétbarna színben "pompázott". Aztán nekiestem az ecetes-sós katyvasszal (elkészítése ezen a linken, Figyelem, a meséket nem kedvelők csak a zöld résszel kiemelt sorokat olvassák!), és szinte varázslatos módon, pillanatok alatt aranyos színek kezdtek kibontakozni felületén:

Hihetetlen a különbség. És nem kellett hozzá 21. sz-i csodakence. :)


Utána következett a díszítés. Nem akartam véglegesen átformálni, ezért krétafilccel dolgoztam. Ez száradás után nem kenődik, viszont vízzel lemosható.

Felrajzoltam a motívumot előbb a vékonyabb filccel,....


... majd a vastagabbal kiszíneztem. 

A kövirózsát cserepestől elhelyeztem középen, majd kavicsokkal kitöltöttem az üresen maradt részeket. 
Ha pedig megunom a geometrikus mintákat, akkor egy mozdulattal letörlöm. :))


Mindenkinek szép napot és jó alkotást kívánok!




2 megjegyzés:

  1. Tetszik ezt az egyedi pozsgástartó!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! Tényleg, hozzád közel is állnak ezek a növénykék. Ha emlékezetem nem csal. :)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...