Translate

2013. augusztus 27., kedd

Egy szarvas három arca



Egyszer egy arctalan szarvas agancsa cikkcakkot húzott az ablakra.


E minta abban a pillanatban visszatükröződött az arcra.


Máskor az arctalan szarvas egy rombuszt ugrott volna. Vétett.
Így lett a képet négyzet.


Végül az arctalan szarvasnak lett egy gazdája,
ki a csíkokat imádta.
Ennyi!
Nézzétek a szarvas képit...


...Csak egy pillanatra.
Mert az arctalan szarvas arca szarvas formájú azóta.


Ezek után pedig bocsánatot kérnék minden verskedvelő emberkétől! Ez csak egy néhol rímelő farigcsa, melyet a gyerkőcök szórakoztatására találtam ki. Ráadásul a szarvasnak végül négy arca lett. Ennyit erről. :)

Rendhagyó módon utóbb mutatom be az arctalan szarvas elkészítési módját, melyet az Alisa által alkotott trófea inspirált (itt is mutattam már korábban):


Volt egy maradék vágódeszkám (a többi részét ennél a projektnél használtam el). 
Valamint Picinykéim segítségével gyűjtöttem szarvnak beillő ágakat.


A vágódeszka tetejére lyukakat fúrtam. Mindig kisebb fúrószállal kell kezdeni, és úgy haladni a vastagabb felé. 
Az ágakat beáztattam mint egy kiló újkrumplit, aztán oly módon meg is hámoztam (csak az egyiket sikerült, a másikhoz nagyon ragaszkodott a kérge. :))
Utána pedig kihegyeztem a végüket. 


Először festeni szerettem volna a csíkokat, mint ahogy az inspirációs képen is látható.
De a festék a legszebb szóra sem akart engedelmeskedni a fedést tekintve.
Aztán eszembe jutottak nagymamám csodás hímzőcérnái.
Szóval ezekkel betekertem, majd a végeket megcsomóztam, és végül rövidebbre vágva hozzáragasztottam az ághoz. 


A vágódeszkát táblafestékkel festettem le.
Az ágakat beleillesztettem a lyukakba, és voilá....
A többit már láttátok. :)


Mindenkinek szép napot és jó alkotást kívánok!

4 megjegyzés:

  1. Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A manóba, véletlenül töröltem a kérdést, amely így szólt: Mikor készül el a gnóm ló?
      A válaszom: A gnóm ló egy varázslatos figura, melyet képtelenség elkészíteni. Utánozhatatlan, és csak két ember ismeri. Puszilom a másik embert! :))

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...