Translate

2012. augusztus 29., szerda

F.Sz. lelki gyógyulásáért (IV. rész)

F. Sz. a legutóbbi alkalommal széles mosollyal az arcán lépett be a rendelőmbe. Már nyoma sem volt annak depressziós, rossz alvó páciensnek, akit hónapokkal ezelőtt megismertem.
- Doktornő kedves, szerelembe estem! - kiáltotta, és már gyengéden húzta is be maga után az érzésért felelős személyt. A nagy, széles vállú, kissé robosztus testalkatú F.Sz. mellett furcsa látványt nyújtott az aprócska, törékeny kinézetű "hölgy". Mintha egy régi lovagregény szereplői elevenedtek volna meg előttem: a dali vitéz és a megmentésre váró királylány. Nem az az erőszakosan feltűnő szépség volt, hanem olyan franciásan, decensen elegáns. Porcelánszerű "bőre" szinte egybeolvadt fehér, lágy hullámokban végződő ruhájával.
Aztán beszélgetésünk során kiderült, hogy nem is akárkit tisztelhetek személyében, ugyanis egy Zsolnay leszármazottról van szó. Persze ezt sem hivalkodóan tárta fel előttem, csak pécsi származása révén kanyarodott el erre a társalgásunk. Neve ellenére ő azonban nem az étkezőiparban helyezkedett el (bár ott is dolgozott jó pár évet), hanem a kozmetikai ipar felé vette az irányt. Végül is ennek kapcsán találkozott össze F.Sz-szel. És ahogy ő mondta: szerelem volt első látásra.
De most már nem húzom tovább a szót, lássuk is ezt a tüneményt:





Most pedig, hogy miként is jött a világra:

Volt egy, anyai ági nagypapámtól örökölt törött fa gyertyatartó,
és kettő, apai ági nagymamámtól (anyukám által megmentett)
kapott régi zsolnay tál. 


Miután Ő kettészelte a gyertyatartót, és smirglivel nekiestem,
hogy a ferdeségét próbálja enyhíteni. 



Utána bejelöltem a tányéron, hogy hová kell ragasztani
a gyertyatartót. Ragasztópisztollyal dolgoztam.
Először a felső tányért rögzítettem, majd az alsót.




És íme, a kész alkotás.
Tudom, hogy az alsó tálnak nagyobbnak kéne lenni,
de hozott termékből dolgoztam, és ott csak ugyanakkorák voltak.



Csináld magad szervírozótál fürdőszobai rendszerezőként.








F.Sz. és szerelme egy képen :)


Ui.: F.Sz. búcsúzáskor halkan odasúgta: "Hamarosan esküvő lesz doktornő, várjuk szeretettel Önt is!"

F.Sz. előző részei az alábbi oldalakon olvashatók el:
http://kucorg.blogspot.hu/2012/07/fsz-lelki-gyogyulasaert-i-resz.html
http://kucorg.blogspot.hu/2012/07/fsz-lelki-gyogyulasaert-ii-resz.html
http://kucorg.blogspot.hu/2012/07/f-sz-lelki-gyogyulasaert-iii-resz-elso.html
http://kucorg.blogspot.hu/2012/07/f-sz-lelki-gyogyulasaert-iii-resz.html   



10 megjegyzés:

  1. Minden jó, ha jó a vége :) F. Sz. igazán boldog lehet, hogy ilyen gondoskodó doktornőhöz került! Jól néz ki a fürdőszoba, már amennyire a képek alapján össze tudom rakni.

    Mennyiféle szappan! Külön férfi-női, arcra-lábra, vagy csak a változatosság miatt van több?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :)! A teljes fürdőről később majd rakok fel képeket. Ha már minden rendben lesz benne :)
      A szappanok csak a változatosság miatt vannak többen. Most akciós volt, úgyhogy vettünk egy párat :)

      Törlés
  2. Nekem még részleteiben is tetszik a fürdőszoba! Az "emeletes szappantartónál" meg abszolút nem zavaró, hogy egyforma a két tányér. :)

    VálaszTörlés
  3. Várom az egész fürdős képet. Kíváncsi vagyok, hol van rajta ablak, hogy mindig ilyen szép világos?! :) A ragasztópisztoly elég is hozzá, hogy megtartsa a tányért? Azt hittem, hogy egy spécibb ragasztó szükséges hozzá.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Amíg nincs kép, addig megsúgom, hogy a kád előtt :)
      A ragasztópisztolytól én is féltem, hogy nem lesz elég erős, de másodpercek alatt megkötött, már igazítani sem lehetett. Szóval abszolút bevált, még feszegettem is, de úgy sem mozdult.

      Törlés
  4. Szép lett, jól illik a fürdőtökbe. Ugyanilyen tányérjaink voltak gyerekkoromban :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :). Egyébként imádok ilyen típusú tányérokból enni. Szerintem az étel is ízletesebb tőlük!

      Törlés
  5. Ez nagyon okos! És így hasznos. A fürdőszoba olyan szép is.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! Hamarosan lesz a fürdőszobánkról több kép is.

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...