Translate

2013. május 27., hétfő

Egy lámpa átalakulása

Hűtőszekrényünk bemutatásánál megjegyeztem, hogy a dísztányérok és a felettük helyet foglaló lámpa között is egy aprócska affér figyelhető meg. Természetesen csak egy szemfüles nézelődő számára. Az lennék én. 
És aztán jött Kinga. (persze csak virtuálisan.) 
És elkezdett énekelni. (persze csak virtuálisan.) 
És beletette a fülembe (persze roppant mód nem virtuálisan), aztán a torkomba (szintén nem virtuálisan) és a.... Most minek részletezzem, úgy ámblokk a hangképző szerveimbe az alább szereplő dalt (mert hát egy végtelen történetnek lehet a kedves olvasó szemtanúja). 



No és miután megnéztem ezt a klipet, a látószerveimbe pedig az énekes hajkoronáját. :)
Másrészt én a dalszövegekkel eléggé hadilábon állok, ezért képes vagyok a stoooory helyett lóóóórit énekelni. Látszólag semmi értelme, de...  Kisebbik Picinykém minden egyes károgást papagáj felkiáltással jelez. Story-Lóri, varjú-papagáj, egyre megy a mi családunkban. És a Lóri papagájnak már van értelme :)

Na de most már következzék a lámpa sztorija, aki vereséget szenvedett a dísztányérokkal szemben. 

Íme a lámpa. 


Ez pedig a hálószobai lámpánk, melyet egy pár éve 500 Ft-ért vettem egy bolhapiacon.
Hát nem olyan, mint egy hatalmas dísztányér?! 
Ebből csak csere lehet. :)


És tényleg az lett. 
Gondoltam, viszek egy kis színt is az életébe. 
Előkaptam hát azt a festéket, amivel eddig soha nem volt szerencsém. 
(Történetes ezt csiszoltam le még száradás előtt a tükrünkről, annyira nem tetszett rajta.) 
De nem adom fel!


Most sem volt (szerencsém). 
Ezért aztán kikevertem egy számomra tetszetős színt.
És felkerült egy szív is a falra...


... amivel nem egészen vagyok kibékülve.
A díszítése nekem túl erőteljes a többi tányéréhoz képest.
Szóval:  Never ending Lóriiiiiiii, a-aa-a-aa-a... :)


Mindenkinek szép napot, és jó alkotást kívánok!

Ui.: A hűtő tetejét ne nézzétek, mert az is never ending lóri. :)

18 megjegyzés:

  1. Hát, amíg nem írtad, hogy túl erőteljes a lámpa díszítése a tányérokéhoz képest, fel sem tűnt...Sőt, azt mondtam magamban: AZTA, DE JÓ! :)Aztán addig nézegettem, amíg bebeszélted nekem, hogy tényleg elüt... Szerintem ha sima fehérre festenéd, még jobb lenne, a búra úgyis olyan "piszkosfehér" színű, ha jól látom, hófehér mintával szerintem tök jó lenne. Na nem mint ha így nem lenne elég jó. :)
    Ami pedig a hűtő tejét illeti: nálunk is never ending lóri. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A szív alapszíne és formája tetszik, csak a díszítés sok. Bár ma a családom női tagjai megerősítettek (plusz te :)), hogy jó ez így, ahogy van. Még érlelődik bennem a dolog. :))

      Törlés
    2. Kicsit félreértettelek, azt hittem az óra díszítése üt el :D Na mindegy, hagyd így, nagyon jó! A szív is! Én meg tök hülyeséget írtam, töröld ki nyugodtan. :)

      Törlés
    3. He-he, a félreértés kölcsönös! :) Én meg végig azt hittem, hogy te is a szívecskéről beszélsz. Ja, és dehogy töröllek ki! Ez lesz a "Tévedések vígjátéka" megjegyzések formájában. :))

      Törlés
  2. Nekem tökre bejön a szív, úgy jó, ahogy van :)

    VálaszTörlés
  3. :DD Mai hasizomedzés megvolt :DD A hajkorona épp elég Lóris ;)
    A lámpa szuper jó lett! Bevallom öszintén, az elején kicsit meglepödtem rajta, de így átfestve TÖKÈLETES!
    A szív nagyon szép, le ne vedd a falról! Megfüszerezi a fali kompozíciót!
    Esetleg ha lámpa alatt egy kicsit semlegesebb dísz lenne...
    A Lóri,aaz már csak Lóri :) (Ez most bekerült a szótáramba - köszi:) )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Oké, tényleg meggyőztetek, a szív marad. De a lóri folytatódik. :D

      Törlés
  4. Szerintem szuper lett mindegyik!
    A helyedben én a pillangót cserélném a "fentebb-alsó" kistányérral....
    De ez csak az én véleményem.
    Annyira imádom a dolgaidat!!!

    Csak így tovább: Manuka

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Manuka, aranyos vagy! :) A méregzöld soproni tányérra gondoltál, hogy azt a pillangóval felcserélni? Még gondolkodom a kompozíción, de félek, szitát csinálok ebből a falból. :)

      Törlés
    2. Nem, azt a fehér-kéket cserélném a pillangóra, (alulról a második).A végén nehogy glettelni kelljen!

      Ez csak egy végtelen történet lesz...

      (a félreénekléssel kapcsolatban: én a Szandi számát hallottam félre. A párnán díszek helyett, apám már részeg volt)

      Bocs a végéért!Üdv:Manuka

      Törlés
    3. :) Én a félreértéseket a végtelenségig sorolhatnám. Nálam a raszta club örökké dobog. :))
      Kipróbáltam, de úgy is fúrni kell. A pillangó akasztója teljesen máshová esik. Miközben a kávémat szürcsölgettem, variáltam őket, aztán betoppant anyukám, és közölte, hogy úgy jó, ahogy van. Asszem egy darabig (valószínűleg holnapig) mellőzöm a dolgot. Visszatartó erő az újabb fúrás és glettelés. Bár az utóbbit szeretem. :))

      Törlés
  5. Nekem is tetszik a szív. Problémám max. a túlságosan kiugró lámpával és a négyzetes ikeás halványkék tányérral van. A pillangót is lehet máshogy raknám fel. De csak hogy összezavarjalak :D

    Rozsomákfrizura rulez!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Komolyan mondom, mindjárt rozsomákfrizkót vágatok magamnak, úgy összezavart itt a nép! :)) Nekem a világoskék tányérban pont az tetszik, hogy totál elüt a többitől. A pillangó valószínűleg jobban tetszene, ha átkerülne a bal oldalra. De jelenleg nekem túl macerás, mert akkor újabb fúrkálások, mert borul az egész az egész rendszer. :(
      Szóval egy darabig marad így, aztán közben meg is barátkozom vele, aztán minden marad a régiben. :))

      Törlés
  6. Nagyon szépséges! Lámpa kicsit nem tudom milyen :),talán hiányzik róla a sárgászöld szín.De a szívecske nekem nagyon bejön.Nagyon szép :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! :) A lámpa mentségére legyen mondva, hogy az életben jobban néz ki mint a képen. Több tanú is ezt állítja. :))

      Törlés
    2. Tuti szép,nincsen vele semmi baj csak úgy hirtelen ránézésből azt írtam le amit láttam :).Ne hogy rám hallgass,mert a te várad és gyönyörűen építed a kis tengerparti nyaralótokat :).Nekem meg nagyon tetszik ,amit csinálsz és kész.

      Törlés
    3. Semmi baj, nem vettem zokon. Örülök az észrevételeknek és megjegyzéseknek. Csak anyukám mindig megjegyzi amikor nálunk jár, hogy sokkal jobban mutat valamelyik projektem az életben mint a képen. :)) Meg magamat is ezzel nyugtatgatom. :)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...