Translate

2013. május 12., vasárnap

Kaptam egy díjat!

Kaptam egy díjat. Újfent. És ugyanúgy örülök ennek is, mint az összes többinek. Mert  jó érzés, ha gondolnak az emberre. És szépeket írnak róla. Köszönöm Dorka! :)



Szabályok:

1.Megemlítem,hogy kitől kaptam a díjat!
2.Felsorolok 4 bloggert, akinél 200-nál kevesebb a rendszeres olvasók száma!
3.Egy-egy kommentet hagyok a kiválasztott blogokon a díjazásról...!

Megfogadtam, hogy akiknek már korábban adtam tovább díjat, azok most nem kapnak. De azt nem fogadtam meg, hogy nem linkelem be őket ide és ide. :)

És akiknek ezt a csokor virágot szeretném tovább adni:

1. A druszámnak, aki bár német nyelvű blogot ír, a képek mindenért kárpótolnak. Gyönyörű dolgokat varr, profi fényképeket készít, és valószínűleg a garázsában van egy űrhajó is, mert a Marsról érkezett. :) 

2. Ildinek, aki úgy van a varrással, mint Gombóc Artúr a csokival.  Csak ebben az esetben nem ő kerekedik, hanem a varázslatosan szép portékáinak a száma.

3. Mókuskonzervnek, akinek már a nevéből is tükröződik, hogy nem egy savanyú jánykáról van itt szó. Szóval jókat derülök rajta/vele. :)

4. Áginak, akinek szeretem az írásait, a képeit és az ízlését. :) Blog egy keszthelyi villa felújításáról. 


Köszönöm még egyszer a díjat, amely főként azért nagyszerű, mert csak a kisebb blogokat engedi népszerűsíteni a 200 olvasói limittel. Tehát előre kispajtások! 

6 megjegyzés:

  1. Ejha, köszönöm szépen ezt a váratlan és kellemes meglepit! :)

    VálaszTörlés
  2. Tyüha! Nagyon szépen köszönöm neked, drága druszám! Annyira szépeket írtál rólam, muszáj volt 3x is elolvasnom, nagyon jól esett. :) Pláne, hogy TE írtad! Van ugyan fordító a blogomon, de annyira, de annyira pocsék a magyar fordítás, inkább már kabaré. Úgyhogy ha jókat akarsz hahotázni, feltétlenül próbáld ki! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A fordító "szépségét" szoktam tapasztalni. :)) Egyébként nekem jó a blogod nyelvgyakorlásnak is. ;)

      Törlés
  3. Nagyon szépen köszönöm én is, hogy rám gondoltál! És köszönöm azt a sok-sok ötletet is, amit a blogodban bemutatsz. A képek láttán, a szövegeidet olvasva gyakran érzem az "eztnekemismegkellcsinálni!" érzést! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Ildi! Én is köszönöm szépen a kedves soraidat! És örülök, ha találsz nálam "eztnekemismegkellcsinálni!" dolgokat! :))

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...