Translate

2013. május 13., hétfő

Feldobom a tányért...

Ééés, megfogom a tányért, megmosom a tányért, feldobom a tányért, elkapom a tányért, csurgatom a tányért, megtörlöm a tányért, éééés kész van a tányér....  







Éééés felrakom a falra. :) 
Azt már mutattam, hogy milyen egyszerű trükkel lehet egy szimpla tányérból falitányért varázsolni (itt olvasható). Most pedig következzék, hogy miként lehet úgy felrakni a falra, hogy a sok szög láttán ne a Dunának menést fontolgassuk. 


Ezt a nagyoktól láttam:
Levágtam egy akkora darabot a csomagolópapírból, amekkora területen szerettem volna a tányérokat elrendezni. 
Miután megszületett a döntés, hogy melyik dísz, hová kerül, bejelöltem ceruzával a papíron. 


Utána maszkolószalaggal felragasztottam a falra, majd egy szöggel bejelöltem mindegyik tányérnál, hogy hová kell a lyukakat fúrni. 
A papír eltávolítása után Ő kifúrta a lyukakat, majd behelyezte a csavarokat.


Végül felkerültek a tányérok. Pontosabban van egy kakukktojásos lepke, mely eredetileg egy szimpla dekorációs elem volt, de miután az egyik felébe képtartót csavartunk, falidísz lett belőle. 
Egyébként mintha az étkezőnkbe tervezték volna, nem? ;)


Ez a fal a mezsgye a konyha és az étkező között. 
Mindössze 46 cm széles, ezért csak kistányérok kerültek rá. 


Én szeretem, amikor a modern darabok keverednek a régiekkel. 
Itt aztán tényleg van minden: a soproni emlék tányértól kezdve a korondin át az ikeásig. :)


Mindenkinek szép napot, és jó alkotást kívánok!


6 megjegyzés:

  1. Nagyon jó lett, pedig nem vagyok nagy tányér-rajongó (még mindig)...:)

    VálaszTörlés
  2. tökjó, hogy mindegyikhez emlék fűződik, én is szeretem, amikor keverednek az újak a régivel :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szupi :),főleg a pillangó nagyot dob az egészen.Szép kompozíció :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! Én is örülök, hogy rátaláltam. Mindenképp szerettem volna egy "nemtányért" is a tányérok közé. :)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...