Translate

2013. május 17., péntek

Hűtőszekrény dekorálása

Az igazság az, hogy mára a saját hűtőszekrényünk bemutatását terveztem. Mert kell valamit kezdeni vele. Mert a feszültség szinte tapintható a dísztányérok és közte. De aztán változott a koncepció. Meg idő sem volt sok. Úgyhogy egy csöppet várni kell rá.
Addig válogattam ötleteket. Természetesen olyanokat, melyek saját kezűleg is kivitelezhetőek.


sylvia-becquet-5.jpg
Ezt csak azért, hogy bemutassam az otthonunk hűtő-falitányér egymásnak feszülésének ellentétét:
Itt bezzeg minden mindennel klappol. Bár hogy a falitányérok mit tettek, hogy sarokba lettek állítva, azt a jótékony homály fedi.


Cork Planters DIY: Hollow them out and plant. For some awesome fridge decorations just glue a magnet to them or simply stick them to whatever surface you want to hang them on.
Ez annyira tetszik, hogy valahonnan sürgősen kell kerítenem pozsgásokat.
Dugók már vannak. :) 


Akinek van mersze, essen neki a hűtőnek táblafestékkel.
Én egyébként egy bátor kisnyúl vagyok, de...


So this is actually a fridge you can buy, but I just really like the style of the flowers. It would be fun and pretty easy for a mural.
Ha egyszer bedöglik a hűtőnk, és történetesen ezzel egyidőben nyerünk a lottón is, akkor veszünk egy gyönyörűséges menta színű Smeg márkájú berendezést.
Amire akár falmatricát is ragaszthatnék akkor (nem tenném). Bár ehhez Smeg sem kell. :)


Vagy felragaszthatunk egy orosz állampolgárságú cicamatricát is.


maybe not the fish.. but words?
A cicamatrica megette a halat.
Már bennük sem bízhat az ember?! :)


rohde-11.jpg
A türelmes házigazdák halpikkelyes változat elkészítésébe is belevághatnak
(a szó szoros és tág értelmében is).

Magnets losange Snug
A türelmetlenebb házigazdák pedig ebbe.
(Ez tényleg gyerekjáték!)


Magnetic Bunting  - Already printed them off as cute pictures that will stay forever but I think bunting might be a rather nice idea for the next set.
Dekortapaszból zászlófüzér.
Ezt még valahol valamikor kivitelezem majd.


Kedves szülőtársaim!
Hűtőmágnessel lógatjátok fel drága gyermekeitek varázslatosan szép alkotásait a hűtőszekrényre?
Neeeeee! Előbb keretezzétek be! :)
/a keret hátsó részére mágnes van ragasztva/



A hóember-hűtőszekrény kapcsolatára még találtam magyarázatot.
No de a hóember-gáztűzhely párosára már nem.
Aztán rájöttem, hogy ez egy mosogatógép. Valószínűleg öko, és van rajta hideg vizes program. Ez így mindent megmagyarázna. :)



Hűtőszekrény becsomagolva.
Khmmm, elment a hangom.
Egy hűtőről vagy jót vagy semmit.
Semmi.


A képek forrása a fotókra kattintva elérhető.


Mindenkinek szép napot, és jó alkotást kívánok!

16 megjegyzés:

  1. Szuper ötletek! Köszi!
    Nálam a hóemberes nyert! Szerintem a mosogatógép azért került mellé, mert egy hóember nem hóember, társaság mindenkinek jár! :)
    Legyen nagyon szép napod!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! Egyébként télen tényleg olyan sajnálatra méltóak, ahogy odakint állnak magányosan. Legalább a meleg lakásban legyenek társaságban. :)
      Neked is nagyon szép napot kívánok!

      Törlés
  2. Mindegyik tetszik kivéve az utolsót az nagyon pocsék lett szegény :D.A halszálkás meg a kék hűtő nagyon menő.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát az az utolsó: "Ezt neeeeeee!" kategória. :))
      Csak arra jár pont, hogy meg merte mutatni a nagyvilágnak. :)

      Törlés
  3. Bírom a humorod! :))))
    A falmatricásak a legjobbak, a virágos meg a cicás. :D

    VálaszTörlés
  4. Engem meg a virágossal kapott el az ihlet. :) Bár az elején a kék, az nagyon ütős.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az a virágos nagyon édes. A kék az tényleg ütős, de ha egyszer valaki szeretne megdobni egy Smeg hűtővel, akkor én valamelyik pasztell árnyalatot (kék, menta, tojáshéj) választanám. :)

      Törlés
  5. Az a kék még a Ti konyhátokba is passzolna! A Retro hütöszekrények szerintem eleve mutatósak. A szputnyik cica és a Volgából kihalászott halak nagyon mutatósak.
    A parafa-mágnes növényekkel szerintem bejönne agronómus emberemnek...valami füfelével ;)Azt még gyomlálni sem kell :D
    Köszia az ötleteket! No, meg a hasizom-edzést!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ugye, hogy passzolna? ;) De ezek a Smeg hűtők valami bődületesen drágák! Viszont találtam olcsóbban a Gorenje retro hűtőit. Mondjuk amíg tönkre nem megy a jelenlegi, addig az marad. Lehet, hogy akkor meg már ez fog retronak számítani. :)) Szputyik cica meglátogatta az egeret (és tesódékat) a Marson. :))

      Törlés
  6. hát igen...nálunk hűtőmágnessel telepakolva a gyerekek rajzaival, nem túl stílusos...:P de mégis spontán és otthonosan barátságos. Mindenesetre időről-időre felmerül bennem (is), hogy ezen változtatni kéne.
    Jó munkát, szeretem a blogod!:)
    Kati (pittypalatty.blogspot.com - elhanyagolt blogom:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nálunk is azzal van. Ráadásul 5 db vulkánkitöréssel (fekete-piros kombináció) díszítve. :)) Eddig engem sem zavart, de most annyira ütik egymást a dísztányérokkal, hogy oda valami konszolidáltabb dolgot kell kitalálnom. A rajzok meg vesznek egy 90 fokos fordulatot, és átkerülnek a hűtő másik oldalára. :))
      Én is szeretem a blogod, olvastam is egészen dec. 19-ig, amikor nyugdíjba vonultál. :))

      Törlés
  7. ööö...pitypalatty (az előbb elírtam, hát ennyire elhanyagolt:)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...