Translate

2013. június 14., péntek

Káoszt a gyerekszobába!

Bevallom, a gyerekszobai káosszal nincs bajom. Persze most nem a legókupacokon tapicskolásra, a babahalmokra és az autótemetőkre gondoltam, hanem a látszólag össze nem illő bútorokra, a dekorációs kakukktojásokra, a színek burjánzására, a felbukkanó zöldséges ládákra, konyhakredencekre és társaikra. Így egészében szeretem. Mert a gyerkőcök is ilyenek: színesek, kakukktojások és néha konyhakredencek. :)

Éljen az eklektika, amikor a különbözőség összhangba kovácsolódik! :)

Ezen a 6 m2-en aztán tényleg van minden. Már csak a bazári majom hiányzik. :) 













cuteness!


kitchen corner


Stackable dressers by the Cardboard Collective


MUITA IHANIA: LASTENHUONEESSA
És hogy Picinykéim szobája melyikre fog leginkább hasonlítani? Igazán egyikre sem, de mindegyikre egy csipetnyit. :)


A képek forrása a fotókra kattintva elérhetők!


Mindenkinek szép napot és jó alkotást kívánok!


6 megjegyzés:

  1. Nagyon hangulatos képek! Hát igen! Na de azt szögezzük le, hogy ízléssel bármi lehetséges! Anélkül itt káosz és katasztrófa lenne... D:))
    Nekem nagyon tetszik, ha egy tárgyat más szemszögből közelítünk meg...más funkciót kap, amivel tökéletes lesz...
    Éljen!
    Szép napot!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az tény, ha nincs ízlés, akkor itt csak egy kupac "szemetet! látnánk. :)
      Ha egy tárgy új funkciót kap, akkor azt én is imádom. Bár ez már biztos kiderült. :)

      Törlés
  2. Imádom a horgolt takarókat pláne,ha még színes is. Akkorát dob a szobán főleg,ha régi is akkor kész kincs.Az összes szupi :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is imádom őket. A nagymamám horgolt is ilyeneket. Igaz, elég vad színekben, de hamarosan próbálok, hátha valamelyik illik a gyerkőcök szobájába. :))
      Örülök, hogy az ilyen "kaotikus" szobák nem csak nekem tetszenek. :)

      Törlés
  3. Ebben a szobában nem csak laknak, hanem ÈLNEK!!! Nem mondom, hogy a lakás minden szegletében szeretem a "ámármegintlegoraléptemésúúúáá" helyzeteket, de a gyerekszoba az más ;) A Tiétek nem is olyan káoszos, csak színes ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egy gyerekszobát én sem tudok minimál stílusban elképzelni. Csak ha a szülő és a gyerkőc egyaránt rendmániában szenved. :) Nálunk sajnos (?) ez az állapot nem figyelhető meg egyik egyednél sem. Főként nem nálam. :D

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...