Translate

2013. június 28., péntek

Ha szuperhős lennék, plafont festenék

Ha szuperhős lennék, azon kívül, hogy bajba jutott emberkéket mentenék meg mindenféle rossz bácsiktól/néniktől/állatkáktól és természeti illetve egyéb katasztrófáktól, csíkos plafont (kérésre más alakzatokat is) festenék. A szememmel. Ez lenne a fő profilom. Leheverednék a földre... pardon, egy komfortos matracra, mert festék spray szemű Batman mivoltom ide vagy oda, de azért a kényelemre adnék, fejem alá párnát helyeznék, és bámulnám a mennyezetet. Kész!



Szomorú, de nem vagyok szuperhős. És ez nagyon, de nagyon kétségbeejtő. Mert a valóságban úgy zajlott az esemény, hogy előcincáltam a létrát, a nyaki csigolyáimat kiakasztottam, aztán elkezdtem felrajzolni a csíkokat.

Ha nagyon erőltetjük a szemünket, akkor láthatjuk a csíkokat. Megint nincs semmi rendszer, ugyanúgy, ahogy az étkező falánál sem volt. 
Aztán csomagolópapírból felhő formákat vágtam ki. Ezeket maszkolóval rögzítettem 4-5 ponton a plafonra.


Majd következett a festés. Némi könnyebbséget nyújtott számomra, hogy többségében a színes csíkok közé fehéreket is beillesztettem. Ez gyorsította a munkát is, mert nem kellett a száradásra várnom.
Meglepő módon a csomaglópapír jól takart a festék ellen. Persze a felhőknél óvatosan kellett festenem: nem oda-vissza húztam az ecsetet, hanem csak a felhőtől kifelé. 
(Természetesen a felhőket tartó festőszalagokat át kellett a festéssel haladva helyeznem.)


A világoskék kivételével kétszer kellett a csíkokat lefestenem a szép fedés érdekében.


Mondhatnám, hogy ez pedig a végeredmény, de a mennyezet 1/3-át sikerült csak (eddig) lefestenem. Mert aztán jött a kánikula és....


... nem vagyok festék spray szemű szuperhős. :)


Ha számodra is tetszetős a mennyezet, akkor biztos ezeket a munkáimat is kedvelni fogod.

Mindenkinek szép napot és jó alkotást kívánok!

17 megjegyzés:

  1. Egy ideje nyomon követem a blogod és csak ámulok és bámulok, minden nagyon tetszik!
    Már az étkezőben is nagyon tetszett a csíkos fal, el is határoztam, hogy ha már birtokba vesszük az új lakást, akkor én is nekiállok a csíkozásnak. Na de ez a plafon is valami hihetetlen jó lett ezekkel a színekkel! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Titi! Most nem akartam a falat festeni (az dekorációval lesz tele), úgyhogy üres felületnek maradt a plafon. :)) És ahogy ismerem saját magam, a csíkoknak sincs még vége. :)

      Törlés
    2. Ja, és sok sikert a lakásfelújításhoz! És a sarkokat ne felejtsétek megszámolni első este! :)

      Törlés
  2. Jaj de csodaszép lett!Biztos nagyon örül neki a kis szuperhős aki bekapcsolta az anyun a csíkozási funkciót,hogy ez legyen belőle :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D Egyébként Nagyobbik az egyik felhőre azt hitte, hogy Villám Mcqueen. :)

      Törlés
    2. kis manók olyan édesek ilyenkor meg mindig :)

      Törlés
    3. :) A Kisebbik valószínűleg valamilyen ételt látna bele. Mindig a pocakjára gondol. :)

      Törlés
  3. Nem kell neked szuperhősnek lenned, mert már szupernő vagy, a párod pedig szupernős.
    Bocsi a szóviccekért,kissé fáradt vagyok.
    Mindenesetre szuper jó lett a szuper plafon!
    A lámpáról egy pár sort, ha kérhetném.

    Üdv: Manuka

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez a szóvicc tetszett, úgyhogy fáradtságodnak ezen esetben örülök. Köszöni a plafon az elismerést. A lámpát ajándékba (talán ikeás széria volt egykor?) kaptuk, de én több lámpaboltban is láttam már hasonlót. Rákerestem Néked, használt oldalakon is árulnak szép számmal.

      Törlés
  4. Micsoda fantasztikusan jó lett a plafon! Ùgy látszik a festett felhökkel is lehet játszani "mit látsz meg a felhöben?". Remélem a nyakcsigolyák már helyre kerültek ;) Szeretem az egyszerü megoldásokat!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Kinga! Egyébként tényleg az volt a legnagyobb elismerés, hogy még ebbe a felhőbe is képes belelátni valamit az ember (jelen esetben Nagyobbik Picinykém). Mostanában úgyse látni az égen normális felhőket.
      A nyakam azóta rendben, vár az újabb bevetésre. Mert hát ugye a plafon közel 2/3-a még hátra van.

      Törlés
  5. Kezdem úgy érezni, hogy te már így is szuperhős vagy...:) Még fotókat!!! Le a kalappal!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bárcsak az lennék... :) Lesznek még fotók, ha az egész plafon kész lesz. Az nem tudom, hogy mikor következik be. Mert nem vagyok szuperhős. :))

      Törlés
  6. Nagyon ötletes ez a mennyezet - is. Honnan jönnek ezek az ideák? Egyszer csak arra kelsz reggel, hogy megálmodtad? Szuper házikótok lehet, made by anya :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Valahogy úgy. :) A felhő adott volt, mert hát mégiscsak egy mennyezetről van szó, a csíkokat pedig a gyerkőcök függönye adta (az ágyas képeknél látszódik). Egyébként (ha már olyan messzire szakadt hazánk lánya lettél) megsúgom, hogy az a függöny inspirálja az egész szobát. Ha kész lesz, akkor "Függönyhöz a szobát" lesz a bejegyzés címe. De addig még sok víz lefolyik a Dunán. :))

      Törlés
    2. Csak folyjon is le, ne duzzadozzon a medrében - meg a környező területeken :)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...