Translate

2013. június 6., csütörtök

Nézz fel! - avagy a mennyezet dekorálása

Lassan az irányt Picinykéim birodalma felé vesszük. Mert van ott mit csinálni. És most nem a játszásra gondoltam. Ténykedni kell: festeni, faragni, fűrészelni, méricskélni, csiszolni, stb. És újfent felhívnám a figyelmet arra, hogy nem játszásiból. :)
A mennyezettel fogom kezdeni. De amíg nyakizmaimat felkészítem az attrakcióra, addig lássunk egy kis inspirációt ezen a területen. (Nem a nyakamon. :))


Vannak azok a szülők, akiket a mennyezet-égbolt hasonlósága inspirált:

Honey-and-Fitz-Reeds-Nursery4





Aztán vannak, akiket az olykor cirkuszoló csemetéik:



Olyanok is akadnak, akik a macerás festés helyett a macerás plafon dekorálást választják:






Egyesek úgy döntenek, hogy az összes szín a mennyezeten összpontosuljon:



Ezt akkor sem vállalnám be, ha a világ legkényelmesebb fekhelyét 2 méter magasra helyeznék, és úgy kellene a rombuszokat pingálnom. Viszont tény, hogy nagyon mutatós:



Végül pedig a kedvenceim, a csíkok, melyek jelen esetben Fanniék játszószobájának mennyezetét ékesítik:



A képekre kattintva a források elérhetők!

Mindenkinek szép napot, és jó alkotást kívánok!

Ui.: Szerintetek a gyerkőcök szobájában melyik lesz a befutó? :)

9 megjegyzés:

  1. Már én is gondoltam rá,hogy túl csupasz a plafon:),légömböket és felhőjket lógatnék le a macikámnak :),de a pillangós és a cirkuszos nagyon cuki :).

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. felhőj :D aztán lehet a felhőj lesz a befutó :D

      Törlés
    2. Azt hittem, hogy a Macikád nevezi a felhőt felhőjnek. :)

      Törlés
  2. ja az U:I :),szerintem mivel már van csíkos falad,de attól függetlenül lehet még :).Szóval szerintem a pillangós :)

    VálaszTörlés
  3. Egyetérrtek! A pillangós nagyon édes, a fehér plafonra felfüggeszted öket, ha meg kinötték, csak leszeded ;) A csíkos is szép meg mutatós, de a nyakizmaid nem fogják meghálálni ;) Görcs vagy Hulk külsö...:D
    Bíztam benne, hogy a pillangós szoba polcrendszerének titkát is felfeded, mertr az is igen ötletesnek látszik!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A pillangós szoba nekem is nagyon tetszik. Szerintem szimpla fadobozok vannak felfúrva egymás alá illetve mellé a falra. A hátuljukra pedig díszes tapéta ragasztva. Egyszerű és mutatós.

      Valószínűleg Hulk leszek. :))

      Törlés
  4. Én, mint a csíkos plafon tulajdonosa, örömmel jelentem, nem lettem Hulk. :D És sógoröcsém se, aki ebben segített. :D Mert bevallom a legnagyobb a meló a ragasztószalag felragasztása volt :D:D:D:D:D:D:D:D
    Nagyon köszönöm a hivatkozást, el kell mondjam, te vagy az első olyan blogger, aki magyar példákat is hozol (és nem mindig én vagyok az, nem azért hálálkodom :P), nem félve a "jaj majd biztos átpártolnak hozzá" vagy hasonló mondatból eredően. És nem, ezt soha nem mondta egyik magyar oldal sem, de még sincs SOHA magyar példa náluk...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Engem is zavar a "nincs magyar példa", ezért is próbálok ellene tenni a magam módján. Persze a Pinterest mindent leegyszerűsít, gondolom, ez is közrejátszik abban, hogy külföldi példákat hoznak más blogok.
      Emiatt hoztam létra az "Amikor az olvasók inspirálnak" aloldalt, ahová felteszem azoknak a rendszerezős képeit, akik írnak nekem. Szóval harcolok a magam módján. :))

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...