Translate

2012. november 16., péntek

A törölközőtartótól a törölközőtartóig

Még a kezdetekben írtam egy bejegyzést Gondolatfüzér: Dunától a törölközőtárolásig. Aminek az lett a végeredménye, hogy készítettem egy törölközőtartót egy öreg vállfából.



Ennek aztán lettek kisebb-nagyobb hátulütői. Persze nem nagyok, de azért ott voltak. 
Egyik az volt, hogy az S alakú kampó szeretett lerepülni a törölközővel együtt, mely minden alkalommal ahhoz a kevésbé élvezetes programhoz vezetett, hogy frissen fürdetett csemetéimmel a földön kuporogva próbáltunk utánajárni, hogy merre is sodorta az élet vihara (pontosabban az én viharom).
Erre találtam is megoldást A vidéki otthon által kiírt Kreatív csaj egyik pályaművében, melyet Petra Tkalčec készített:




Be is szereztem a Fintorp akasztókat, de ezzel a mások probléma még nem lett kiküszöbölve. Ugyanis a vállfa úgy működik mint egy mérleg: ha az egyik kampóról lekerül egy törölköző, akkor az egész dől abba az irányba:




Úgyhogy mindegyik akasztót rögzítettem egy falba fúrt kis kampóhoz damil segítségével:




Így végre helyreállt az egyensúly: 



Nincs több csúszkálás és röpködés!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...