Translate

2012. november 8., csütörtök

Vezeték- és kábeltakaró megoldások a nagyvilágból I.

Miután anyukámnál megoldottam a kábeleltüntetést (itt olvasható), hamuba sült pogácsát készítettem, majd nyakamba vettem a világot, hogy kiderítsem, mások miként vették rá exhibicionista személyiségjegyeket viselő kábeleiket, hogy kissé meghúzzák magukat a háttérben.
Igazság szerint két nagy csoportot találtam: azokat, akiknek sikerült még a nyomukat is eltüntetni, és azokat, akik még "rá is dobtak egy lapáttal."
Előbb lássuk az utóbbit :)



forrás


when you cant hide wires
forrás
Az a kandallópárkány feletti megoldás zseniális! Nekem nem is a hangulata, melegsége, a pattogó tűz látványa miatt kellene kandalló, csak azért, hogy ezt a vezetékes díszítést véghezvigyem :)))



forrás
Tulipánból paprika, 
paprikából Jancsika, 
Jancsikából kiskirály, 
kiskirályból LÁMPA.



can't hide the wires, power line em...
forrás
Ide ki kellene tenni a magasfeszültség táblát is :)!


Don't hide the wires... make a feature of them!
forrás
A kép alatti forrás gombra kattintva megszemlélhetjük, hogy a házigazda miként vette rá a vezetékeket, hogy eme alakzatokat felvegyék.



Holnap pedig következnek azok a megoldások, melyeknek adhatnánk az alábbi címet is: "Volt vezeték, nincs vezeték!"
Várok mindenkit szeretettel!



2 megjegyzés:

  1. ooo de jooo, ebbol megint otletet meritettem

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, majd mindjárt töltök még fel egyéb ötleteket is a témára :)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...