Translate

2012. november 12., hétfő

Kosárból törölközőtartó

Szeretem a vizet. Szeretek úszni. És már dúdolom is, hogy ússz és evezz, ússz és evezz... Erről pedig eszembe jut, hogy a húgom szerint én vagyok Szenilla (nem, nem rólam mintázták, nem az alteregója vagyok, hanem szerény személyem testesíti meg Szenillát). Most kérdem én, csak azért, mert a memóriám már nem a régi, szeretek reggelikészítés közben általam komponált (pontosítok: improvizált. Esetleg lenne valaki olyan kedves, hogy lekottázná őket?) operákat énekelni, amivel a családom idegeire megyek; nos ennyi elég hozzá, hogy kijelenthessük: én vagyok Szenilla?  


Te jó ég, tényleg én vagyok Szenilla!!! Vagy mégsem? Mert gondolom ő nem esik kétségbe, ha fürdőzése után nincs a közelében száraz törölköző, mert épp aznap került mosásba az addig használatos. Bár most már én sem. Akkor lehet, hogy tényleg én vagyok Szenilla?!

Múltkor említettem, hogy a törölközők nagy részét száműztem a szekrényből. Most megmutatom, hogy hová:

A kád végébe :)

Beismerem, hogy ez most nem saját ötlet, tucatjával keringenek ilyen kosaras törölközőtárolós képek a neten (például itt és itt). Miután a gyerkőcök játékainak egy részétől megváltunk, felszabadult két kosár, és ezzel én is bekerültem a rendszerbe egy képpel (vagy kettővel) :D


A fürdőlepedők a fenti kosarakban,
a kéztörlésre várakozók a kenyeres kosárban. :)



6 megjegyzés:

  1. Jól néz ki! Nekünk pici a fürdőszobánk, így beépített szekrényben tároljuk a törölközőket, kivéve azt, ami épp használatban van.

    A radiátor melletti háncs (?) valaminek mi a szerepe?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! Hát igen, régen a mini fürdőnkben mi is beépített szekrényben tároltuk :). A radiátor melletti kosárban (ikeás Lidan kosár) vannak a gyerkőcök fürdős játékai és a csúszásgátló szőnyeg. Praktikus, mert fel lehet akasztani, és sok minden elfér benne.

      Törlés
    2. Én a bal oldalán lévő dologra gondoltam. Ha az a kosár, akkor kérdés visszavonva :)

      Törlés
    3. Ja, már érteni mit akarni kérdezni :)) Az egy szék háttámlája. Valamikor majd az ülőrészét is megmutatom :D

      Törlés
  2. Most értettem csak meg, hogy neked miért tűnik olyan üresnek a kád másik végében az a faldarab. Akkor még nem tudtam, hogy a hátatok mögött ilyen mini tárlat van. :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...