Translate

2012. április 16., hétfő

Mit kezdjünk egy rakat kaviccsal?

A Homokvár bejegyzésnél azt nem említettem, hogy a 20 kg követ természetesen hazaszállítottuk. Pontosabban Ő nagyobbik Picinykém segítségével a bejárati ajtónkig is felcipelte, melynek munkamegosztása a következő volt: 19 kg a férjem részéről, 1 kg a gyerkőc részéről (én a 10,5 kg-os kisebbik Picinykénket szállítottam).
Súlyelosztás férjem részéről: nem cicózunk, 19 kg-ot egy kézzel; csemetém részéről: 2 kő kenguruzsebbe, 1-1 kő nadrágzsebbe, 1-1 kő kabátzsebbe. Még a cipőjével is próbálkozott volna "ha a homoknál bevált" alapon, de aztán rájött, hogy a kavics nagyobb és tömörebb, az ő cipője pedig pici, de az apjáéba biztos beleférne :).
Szóval azok után, hogy ezek a drágák felvonszolták a negyedikre, nekem nem volt képem azt mondani, hogy bocsi, de mit kezdjek 20 kg kővel?
Persze számtalan lehetőség lakozik bennük. Egyszerűbb megoldás, ha a Stonehenge kicsinyített mását építjük meg.


Bonyolultabb megoldás ha a Budai várét (itt már komoly farigcsálásra, kőpattintgatásra van szükség).



Legegyszerűbb megoldás pedig ennek tűnt:

Öreg, műanyag lábtörlőnkre bitang erős ragasztóval rögzítettem a kavicsokat. 

Igen, egy lábtörlő. De csak azért, mert kinek van helye a Budai vár számára - még ha kicsinyített is - a lakásában?! ;)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...