Translate

2012. április 27., péntek

Mit kezdjünk a nyakunkon maradt fél pár zoknikkal?

Szerintem a fél pár zokni-tulajdonosokat két nagy csoportra oszthatjuk: vannak a bizakodók, akik nem adják fel a reményt, hogy egyszer visszatér hozzájuk elkóborolt láb-ruhájuk. Szép táblákat, függesztékeket gyártanak, hogy zoknijuk másik felét - mintegy csaliként - kiakasszák, majd mikor a fuszekli-vándor végre hazatér, örökre párjukhoz kötözik, és fiókba zárják.
Aztán vannak azok a gazdák, akik feladták hitüket lábtyűjük és hasonló társaik visszakerülését illetően. Az előbbiektől eltérően ők nem abban élik ki kreativitásukat, hogy kis táblákat kreáljanak "Eltűnt zoknik" felirattal, hanem hogy mihez lehet kezdeni a szingliként maradt zoknijukkal.

Íme egy pár ötlet az előbbi csoportból:


Szerintem ez egy nagyon dekoratív kis csíptetős megoldás. Úgy látszik a tulaj mázlista: még egy darab zokni sem függ a tábláján :).



forrás
Itt nincs mese, fel is tüntetik a zoknicsenő manókat. Ők bennük hisznek, én meg ismerem a kisebbik Picinykémet :).




forrás
A tulajdonosok lehet, hogy a második csoportba tartoznak, és nem hiszik, hogy a felek visszatérnek. Épp ezért bekeretezik az otthon maradottakat, felakasztják a falra, és könnyes szemmel emlékeznek a régi szép időkre.



forrás
Az itteni gazdák nem kispályáznak. Tudják, a zoknik nagy tételben tűnnek el. Nem elég holmi kis csíptetős megoldás, itt egy zsákra van szükség.





forrás
A mosószappan tároló üvegcse mellett mi más foglalhatna helyet, mint a zoknitároló üvegcse :)




Most pedig jöjjenek az "átplasztikázott" zoknik:

Sock Monsters
forrás
Rájöttem, hogy az a variáció még senki fejében nem fordult meg (na jó, ez nem biztos), hogy a zoknik nem eltűnnek, hanem átalakulnak, majd kisétálnak otthonunkból. Például ilyen cuki szörnyecskékké.


forrás
Vagy ilyen még cukibb nyuszikká. A forrásra kattintva az elkészítésüket is megszemlélhetitek.



Ő az én művem. Volt Fűfej (őt boltban lehet kapni), aki szimplán csak fűfejként tengette életét. Gondoltam, megérdemli, hogy testet is kapjon, melyre a tökéletes alanyt egy tejfölös dobozban leltem meg. Aztán egy fél pár zokni és 3db gomb segítségével ruhát is varázsoltam neki. Így mostantól a Fűfej uraság címet viseli. Na jó, még némi frizura igazításra is szüksége volt, mert kezdett egyre inkább "szőrösödni" és farkasember benyomást kelteni. Miután elkészült, büszkén mutattam be Picinykéimnek, mire a nagyobbik megkérdezte: "Miért kellett neki a ruha? Fázott?" Na ja, érdemes nekik meglepit csinálni :)!  




forrás
Ezt a tűpárnás sünit az egyik kedvenc kreatív blogomon találtam. Egyébként jobbnál jobb dolgokat alkot ott Levendulalány szinte az év minden napján.



forrás
Ha az év során kellő mennyiségű zoknink párja varázsolódik el, akkor decembertől a másik felek adventi naptárként szerepelhetnek gyermekeink legnagyobb örömére.




forrás
Ki gondolta volna, hogy a zoknikból még ajtódísz is készíthető?




forrás
Amikor tökéletes a hangzás, de a komfortérzet kevésbé. Kimondom kerek-perec: a műbőr alatt befülled a fül. De ekkor jön Sock Man, és végül minden klappol. :)






Mikor találtam ezt a klipet? Röviddel azután, hogy levágattam a hajam. Ennek okát pedig abban keressétek, hogy nem rendelkezem dúsnak nevezhető hajkoronával (cirka 2 szál). Szinte fésűt sem kell használnom, az egyik szálat reggel eligazítom jobbra, a másikat balra. Na de ezzel a trükkel legalább duplájára nő (látszólag) a hajam térfogata (azaz 4 szál). Hát ezért érdemes újranöveszteni :)!

4 megjegyzés:

  1. Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bocsánat Erika! Véletlenül töröltem a megjegyzésed. A válasz gomb helyett a törlésre nyomtam. Totál béna vagyok. Ne haragudj!!!! Szóval a nyuszik nekem is nagyon tetszenek, és az elkészítésük sem tűnik túl bonyolultnak.

      Törlés
  2. nálam a fűfej uraság vezet.
    a zoknifelhasználós képekre mindig csak nyelek egyet, hogy milyen érdekes, hogy csak nálunk vannak leélődve a zoknik, és sohasem színben ilyen prímán klappoló,vadiúj és dizájnos darabok várják az újrahasznosítást:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Fűfej uraság azóta megőszült (pontosabban megsárgult) hajkoronával büszkélkedik (?). Nem merem kidobni. :))
      Ezek a zoknibábok kicsit átverősek. Bár nálunk tűnik el a vadi újtól a kopottig minden típusú. Egyszerűen tényleg rejtély, hogy hová lesznek. A másik ilyen talány: a rongyzsepik. Kb. 20 darabunk volt, most meg 5-öt találok. :S

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...