Translate

2012. április 20., péntek

Rendszerezés: akasztók, fogasok

Körbenéztem, hogy mások hogyan oldják meg a kabát és egyéb járulékok tárolását. A legnagyszerűbb bennük az, hogy akár mi is elkészíthetjük a két kis kezünkkel.


forrás
Ez szerintem nagyon mutatós, ugyanakkor egyszerű elkészíteni. Jártunkban-keltünkben összegyűjtünk mindenféle deszkát: egyet a zöldségestől, egyet a kerítést javító bácsitól, egyet kipecázunk a folyóból ....
Végül fa formát képezve hozzászögeljük a falhoz. Rakunk rá még némi akasztó-szerűséget, és voilá: nincs több gond a kabátokkal.
Ja, és a madárkákról sem feledkezzünk meg :)!



forrás
Ehhez csak egy uszadékfa és némi kampó szükséges.




forrás
Itt már nemcsak egy deszkát, hanem egy 4 db-ot számláló kerítéselemet kell kikönyörögni a kerítést javító bácsikától. Az akció lebonyolításánál tessék mosolyogni!



forrás
Ez szintén a "jól néz ki és egyszerű elkészíteni" kategória. Nem kell hozzá más, csak egy szép csomagolópapírral bevont deszka, és különböző típusú akasztók. Hölgyeim, tessék elkészíteni!


forrás
Ez az előző szisztéma alapján működik, csak itt akasztók helyett gyönyörű bútorgombokat csavarozunk fel a deszkára. Ilyen fogantyúkat már magyar webáruházakban is lehet vásárolni.



forrás
Oké, volt eddig "rakjunk a deszkára mezei akasztókat, díszes bútorgombokat", és most pedig jöjjön, az űrítsd ki a fiókod, és amit találsz benne kacatot, rögzitsd a fa alapra! Egyébként Nyilas Kálmán formatervező szintén a Kacatfogas elnevezést adta műveinek.


forrás
Ezt a képet az IKEA hackers oldalon találtam. A leleményes elkövető egy régi bakelit lejátszó gombjait rácsavarta egy Grundtal sínre. Szerintem szuper!



forrás
 Őszintén szólva nekem erről Chucky jut eszembe. A filmet nem láttam, mert már maga a plakát alapján is ferde szemmel méregettem régi babáimat, ezért csak annyit tudok, hogy a főszereplő baba mindenkit sorra legyilkol. Na tételezzük fel, hogy Chucky végül lenyugszik, beköltözik egy házba, megbánja bűneit, és hátralevő életét a jótékonyságnak szenteli. A fogasa pedig mindig emlékezteti múltjára.
Komolyan mondom, nekem már ettől rémalmaim lesznek! :)



Végül, hogy lecsillapodjanak a kedélyek az előző kép után, itt ez a gyönyörű enteriőr. Mit nekünk Thonet-fogas, ha van 3 db sima farúdunk, bőrzsinegünk, és egy pár akasztónk alulra a táskáknak. Egyszerűen nagyszerű!


2 megjegyzés:

  1. Nem is értem, hogy miért könyörgök 3 éve a fafaragónak egy mutatós és praktikus fogasért!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ugye milyen egyszerűen meg lehet oldani? Mit nekünk fafaragó, ha ezt mi is meg tudjuk oldani?! :)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...