Translate

2012. április 7., szombat

Rendszerezés: késtartók

Mazsoláztam. Mármint késtartókat (egyébként közben tényleg mazsoláztam). Többek között ezeket leltem.


forrás
Amikor a fém és a fa között valami megmagyarázhatatlan kapcsolat jön létre. :)


A detail shot of William's knife collection, via House of Brinson.
forrás
Ez a kép nagyon tetszik, főleg azért, mert nekem is fekete a konyhámban a háttér (majd egyszer megmutatom). Imádom az olyan dolgokat, amiről azt gondolná az ember, hogy nem illenek össze. Mint a fotón a fekete, nyomott virágmintás tapéta, a házszámok, a sok kés... Pazar!


A kitchen in Sweden with a collection of knives and cleavers; via Emma's Design Blogg.
forrás
Ki az, aki bárdokkal csempézi ki konyhafalát?!
Először azt akartam írni, hogy biztos egy pszichopata sorozatgyilkos bárd-gyűjtő. De aztán kezdtem beijedni, hogy mi van ha egyszer rátalál az oldalamra, és megkeres gyűjteménye egyik darabjával. Aztán ahogy néztem a képet, rájöttem, hogy nagyon is tetszik. Lehet, hogy nálam sem stimmel valami?


 
Knife rack as magnetic board.
forrás
Csak praktikusan! Minden recepthez a megfelelő kést párosítsuk. Az utolsó szerintem valami marha-recept lehet :)!



forrás
Ez a tárolási mód nekem nagyon tetszik, gondolkodtam is rajta, hogy így oldom meg. De aztán eszembe jutott, hogy alulnézetből (egészen pontosan kisebbik Picinykém 80cm-es magasságából) milyen pompás kilátás tárulna rájuk, és vonzaná mint mágnes a vasreszeléket. Már hallom is lelki füleimmel (van ilyen?), hogy kocc, trapp, kocc, trapp - Édesem hozza a kisszékét, majd felpattanva rá, egyenesen továbbmászik a konyhapultra, és az egyik kést megragadva már aprítja is a hagymát. Szóval inkább lemondtam róla.



2011_06_29-Knives.jpg
forrás
Ez álmaim késtárolója. Ha egyszer lesz egy ekkora házunk, mint amiben ez a konyha van, akkor nekem tuti ilyen késtartóm lesz. És az is biztos, hogy úgy fogom magam érezni tőle, mint egy profi szakács. :)

Azt hiszem, egy ilyen késtartó alatt az én konyhaszekrényem lapjaira dőlne szét. :)



Ilyen, amikor a hagyományos fa késtartóból valami több lesz. A linkre kattintva meg is csodálhatjátok, hogy hogyan készült.


forrás
Rajtam kívül (itt látható az én szerzeményem) másokat is megihletett Martin Robitsch műve. Íme az egyik.
Láttam korábban egy olyat is, amikor henger formájú, fém spagettis dobozba voltak berakva hurkapálcikák. Arról is raktam volna fel képet, de nem leltem. Eltűnt a net fekete lyukában :).

rendszerezés rendszerezés rendszerezés renzerezés rendszerezés rendszerezés rendszerezés

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...