Translate

2012. április 19., csütörtök

Szeszélyes április és a kabáttárolás problematikája

Az áprilisról én mindig azt gondoltam, hogy ez a legkiválóbb hónap annak bemutatására, hogy milyen is a kontinentális éghajlat. Tételezzük fel, hogy egy eszkimó és egy busman kíváncsi lenne, hogy milyen ha nem farkasordító hideg vagy gatyarohasztó meleg van. Ellátogatnának szerény kis hazánkba és a négy évszakot megkapnák egy hónapba (ha szerencséjük van, akkor egy napba) belesűrítve. Komplett csomag! És a legjobb az egészben, hogy még a saját, otthonról hozott ruhájukat is viselhetnék egy pár napig.

Lenne még egy felvetésem jelen hónap népszerűsítésére: ha a L'ART POUR L'ART társulat annak idején kikérte volna a véleményemet arról, hogy mi is legyen az alább felcsendülő dal elnevezése, akkor én ezt a tömör, lényegre törő címet javasoltam volna: Április! (Farkas a mezőn, mi?)

Szinte egész hónapban - kisebb megszakításokkal - ez dúdolgatom. Vajon miért? ;)




Ezek után pedig ha az dal szövegét átültetjük kabát-viszonylatba, akkor az a következőket jelenti:
süt a nap - nem kell kabát, vagy ott az a szép piros, az úgyis vékony, valamikor csak kell hordanom :)
fúj a szél - széldzseki, vagy kissé vastagabb átmeneti
néha esik - esőkabát
néha pedig havazik - egyértelműen télikabát.

Miután mi egy négy tagot számláló családnak számítunk, ezért ez összességében 4*4, azaz 16 db kabátot jelent. Na már most, én hová akasszak ennyi dzsekit, pufajkát és társait?
Ugyanis jelenleg így néz ki az előszobafalunk:

Nem. ez nem egy óvodai fogas.


Úgy gondoltam, hogy némi segítségre van szüksége 5 db akasztónknak, mielőtt a leterheltségtől az egész falat magukra rántanák. Ezért vettem a Tesz-veszen 450 Ft-ért eme "gyönyörűséget". Tudom, a kuka mellett ingyen meglelhettem volna, de higgyétek el, nem találtam :)!

Ez viszont lehet, hogy tényleg egy óvodai fogas volt.


Na már most, az a legszebb az egészben, hogy egy lyuk is hiányzott a tartófáról. Én pedig mint ügybuzgó feleség -gondoltam, hogy a férjem keze alá dolgozok, hogy neki már csak a fúrót kelljen tartani a falnál - megoldottam a problémát: fúrtam rá egy szép nagy nyílást a csavar számára. Ennek pedig az lett a hozadéka, hogy szitát csináltam egy vágódeszkából, és 3 db krátert mélyítettem a fa munkapultunkba:


Tudom, szegény elég viseltes volt már előtte is, de biztos nem szitaként akarta végezni.
 

Ez csak 2 kráter, a 3. a konyha másik végén van.
Közben vándoroltam a fúróval és fogassal a kezemben.


És most felvetődik az a kérdés, hogy 1 db lyuk kifúrásához hogy keletkezett 2*3db lyuk? Válaszom a lyukak milyenségére: annyi eszem volt, hogy tudtam, a kifúrandó portéka alá kell tenni valamit, nehogy a munkapult lássa kárát; a lyukak számára vonatkozóan pedig: egyre vastagabb fúrót használtam. Összességében 3db-ot. :)
Tanulság: papírlap vastagságú deszkánál vastagabbat használj alátétként, vagy várd meg, hogy a férjed megcsinálja :)
Végül a kisebb-nagyobb károkat leszámítva, a fogas a helyére került:


Kabátok nélkül.
Figyelem! Firenze belvárosában egy idegen tárgyat észleltek! :)


Kabátokkal megpakolva.



Fogasok oldalnézetből.







1 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...