Translate

2012. szeptember 10., hétfő

Az előszobai járólapok és a kulcstartók esete

Az előszobai járólapok esete

Már a gyerkőcök születése előtt sem mozogtam otthonosan a káromkodás világában. A legcsúnyább szó, ami elhagyta a számat a basszuskulcs, és a zárat nyitó eszköz elhagyásából adódó első rész (a b... meg-ig viszont soha nem jutottam). Nagyobbik Picinykém születésétől kezdve pedig csak a következő szitkokra szorítkozom: "A hét meg a nyolcát!"; "A fűzfán fütyülő rézangyalát!" és az "A manóba!"
Úgyhogy senki ne várja tőlem, hogy most, miután évente járólapok szakadnak fel az aljzattól és törnek el, kocsisokat megszégyenítő átkozódásba fogok kezdeni. Viszont írtam egy "képzeletbeli" levelet a burkolónknak, aki 4 éve lerakta a köveket: Te, háztartási hulladékot eszembe juttató burkoló, aki anno olyan silány munkát végeztél, a manóba, hogy nem vagy képes felvenni azt a romlott állapotban leledző telefonodat, hogy aztán irgum- burgum idegyere, hogy kijavítsd azt a prostituált hibát, amit korábban vétettél!
Na, ezt most jól kiírtam magamból, és holnap anyukám segítségével nekiesek a járólapoknak, hogy helyrehozzam a hibát. Kérek minden kedves olvasót, hogy szorítson, mert eddig még nem csináltam ilyen munkát. A szakirodalmat már elolvastam róla :)).
(Természetesen általánosságban nem a burkolókkal van bajom, mert vannak olyan mázlisták mint Kiscsetreszakinek önszorgalomból még plusz munkát is végzett a csempék felrakásánál. Csak mi vagyunk ilyen pechesek, hogy pont ezt a kontárt fogtuk ki.)


A kulcstartók esete

Ez csak egy gondolatmenet, amely kiindulása az, hogy az előszobánkban feljöttek és eltörtek a járólapok. Ebben a helyiségben pedig az esetek többségében kulcstartók is meg szoktak jelenni. Szóval amíg mi burkolunk, addig ti nézegessetek különböző kulcstartós megoldásokat :)
Naná, hogy a többsége két kis kezünkkel előteremthető, ráadásul sok köztük az újrahasznosított. Pár kivételével a képek alatti forrás feliratra kattintva az elkészítésük is elolvasható. Nekem nagy kedvencem a legós változat, amelynek megálmodója egy magyar hölgy!

Pinned Image
forrás 



DIY --Key ring  M & J :)
forrás



forrás


Paper Flower Key Holder
forrás


Key Ring
forrás



6 megjegyzés:

  1. Épp szombaton dolgozott nálunk megint. :) Egyébként én sem szeretek káromkodni, de tudok. És én is épp kulcsatartókon törtem a fejem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Látod, erről beszélek: hozzátok visszajár, a mi burkolónk pedig fel sem veszi a telefont.
      Remélem a kulcstartók között találtál kedvedre valót :)

      Törlés
  2. Az egyik wampon láttam ilyen hajlított evőeszközöket. Olyan pofátlan drágán árulták darabját, hogy alig bírtam leplezni a meghökkenésemet. Pedig sok iparművész vásárban árultam, szóval bőven értem, hogy mitől drágább az egyedi. Mindenesetre az evőeszközök és az akasztók a kedvenceim.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát igen, az egyedit vagy meg kell fizetni, vagy meg kell csinálni :))

      Törlés
  3. Nekem is az evőeszközös tetszik legjobban!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azt én is elfogadnám. Akár konyhába is merőkanál és társai vagy bögrék tárolására is.

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...