Translate

2012. szeptember 26., szerda

Képeket a falra! /Trükkök/

Képzelt riport a képfelrakás mestereivel

Felhívnám a figyelmet, hogy az alább szereplő nyilatkozók csak pihent agyam szülöttei. A képek pedig pusztán illusztrációk.


forrás 
Varrónőként dolgozom. Van egy kis varrodám, és szerencsére egyre több kuncsaftom. Azt mondják, hogy szépen dolgozom. Szeretem díszítgetni a kis műhelyemet is, mert szerintem az is fontos, hogy kellemes környezetben várjon a vendég a sorára, ha esetleg valami miatt elhúzódik a próba. Szóval gondoltam, képekkel dekorálom az egyik falat. Sok kis képpel... Igen, baromira macerás eltalálni, hogy melyiket, hová kell felfúrni. Ekkor jött az ötlet, hogy a szabásminták készítéséhez használatos papírra felrajzolom a képkereteket, majd ez egészet felragasztom a falra. Utána beverem a szögeket, majd lerántom a papírt. Voilá, minden tartó a helyén is van!



forrás 
Dr. Fogász vagyok. Nem győzök beszélni a pácienseimnek és a saját gyerekeimnek is a megfelelő szájápolásról. Egyik fárasztó nap után hazatérve a feleségem kalapáccsal a kézében fogadott, hogy végre készítsem el a galériafalat az előszobában. Természetesen én ehelyett a lefekvéshez készülődő - jelenleg még 20 ill. 32 foggal rendelkező -  ivadékaimnak magyaráztam fogkrémmel a kezemben, hogyha nem akarják, hogy rövid időn belül a felére csökkenjen a szájukban található csontok száma, akkor rendesen mossanak fogat. És ekkor bevillant: ha fogkrémet nyomok a képtartó akasztójára, majd azt odanyomom a falhoz, akkor pontosan tudom, hogy hová kell a szöget beütni. 
Megjegyezném, aznap az összes porontyom rendesen mosott fogat, és a képek is felkerültek a falra az asszony legnagyobb megelégedésére.  




forrás
PR-tanácsadó voltam, egészen addig, amíg ötösikreknek nem adtam életet. Azóta főállású anyaként dolgozom. Elárulom, az exmunkám fele annyira sem volt strapás, mint az anyaszerep. Ennek ellenére sokkal jobban élvezem :)). Viszont most, hogy a gyerkőcök elkezdték az óvodát, valamivel le akartam magam foglalni a háztartási munkán kívül. Ekkor jött az ötlet, hogy natúr csomagolópapírokat díszítek fel ízlésesen, majd kínálok eladásra. Persze mellette a lakást is szépítem! És mi mással jelölhetném ki a képek helyét a falon, mint csomagolópapírok és festőszalag segítségével. 


   



forrás
Hosszú évekig matematika tanárként dolgoztam egy általános iskolában, de aztán tavaly eltanácsoltak. Hónapokig nem értettem meg, hogy miért, de ma már tudom. Mániákus méricskélő voltam. Az egész azzal kezdődött, hogy minden óra előtt megmértem a gyerekek magasságát, mielőtt beléptek volna a terembe. Később a hajuk hosszát, a füzeteiket és tankönyveiket, a pad hosszát, és végül kicsöngettek úgy, hogy még az 1x1-ig sem jutottunk. Azóta otthon vagyok. Múltkor kért az asszony, hogy rakjak fel egy tükröt a falra. Mi mással csinálhattam volna, mint az én drága vonalzómmal?  A mérőszerszámba ütöttem egy szöget, majd ráakasztottam a tükröt. A megfelelő magasságban enyhe nyomást mértem rá, így a szög egy aprócska lyukat ütött a falba. Onnan márt tudtam, hogy hová kell majd fúrnom a lyukat. 





kép lógott tippek

forrás
József Áronné vagyok, született Pőcze Borbála. Mosást, vasalást, takarítást vállalok, hogy eltarthassam 3 gyermekemet. Tudja, egyedül nevelem őket. Talán ismeri kedveském azt a verset, amit az én drága kisfiam írt rólam, az a címe, hogy Mama. Idéznék is belőle, aztán rátérnék a képfelrakás ismertetésére:

"Csak ment és teregetett némán,
nem szidott, nem is nézett énrám
s a ruhák fényesen, suhogva, 
keringtek, szálltak a magosba." 

Hát nem gyönyörű, aranyom?! Szóval rengeteget dolgoztam ruhacsipeszekkel, és akkor jött az ötlet, hogy egy szöget beleverve, bejelölhetjük vele a kép helyét a falon. Nem kell méricskélni, ennyi az egész! Érti, aranyom?! 

(Szerkesztő üzenete: Azt azért megjegyezném, hogy a csipesz teherbírása miatt csak kisebb képeknél alkalmazzuk ezt a módszert.)



033111-poptab1.jpg
forrás
Sörkostolóként keresem a kenyerem. Egy nehéz nap után az asszony azzal fogad, hogy Géza, már megint leesett a fatányér a falról, de most az akasztója is letörött. Mondtam neki, hogy ne pánikolj Teca, megoldjuk! Előkaptam a zsebemből a munkám során felhalmozódó sörnyitókból egyet, majd belefúrtam abba a "tömörgyönyör" konyhadíszbe. Na, most már jöhet földrengés, ha a ház össze is dől, az a tányér akkor is a helyén marad!! 
 




7 megjegyzés:

  1. pihentagyú :DDD

    nagyon aktuális, alkalmazni fogom az egyik módszert!

    kérdés: akarsz-e olyan posztot írni, hogy én elküldeném a varrósarkam hátborzongató fotóját, te meg arra inspirálódva (haha) posztolnál ötleteket a rendbetételére?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én sajnos későn találtam rá ezekre a módszerekre. Szegény Ő vért izzadt az étkezőnkben, mire az összes képet felfúrta arra a helyre, ahová épp mutattam.
      A varrósarokra a válaszom: Naná, hogy küldjed a fotót!

      Törlés
  2. Pont jól jön az elöszoba és egyéb falak rendezéséhez!!! Bár én elég spontán szoktam elrendezni a képeket (látszik, mi?), de az akasztás módszerének sokfélesége lenyügöz. (Nem nem hóhér a foglalkozásom ;D )
    Szeretem a stílusod!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem tetszik, ahogy felraktad a képeket. Nálunk is valahol káosz, valahol mérnöki precizitás (mint az étkezőben). Valld be Kinga, hogy amikor éppen nem varrsz, főzöl, gyerekzsúrt szervezel, akkor hóhérként keresed a kenyered. :))

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...