Translate

2012. szeptember 17., hétfő

Kamraajtóból rendszerező

Mielőtt rátérnék a címre, kanyarodjunk el egy picinykét arra a témára, hogy miként is készülődünk össze nyaralás előtt:
1. Összekészítem a ruhákat és egyéb, a nyaralás örömét és zavartalan leforgását segítő tárgyakat.
2. Előveszem a bőröndöket.
3. Kiveszem belőlük a csomagolópapírokat.
No és itt álljunk meg egy szóra! - szólhatnánk Grétsy Lászlónak, de ebben az esetben nem egy nyelvtani kérdést szegeznénk neki, hanem egy fogalomzavart kéne tisztáznia. Azaz hogy kerülnek a bőröndbe a csomagolópapírok? A válaszok pedig a következők lehetnének:
1. Fogalmam sincs (+ vállrándítás)
2. Olyan sok csomagolópapírt vásárolt az illető, hogy csak egy bőröndben tudta elhozni a boltból.
3. Nem volt máshol hely, kizárólag csak ebben a hatalmas kofferben.
A helyes válasz hölgyeim és uraim a hármas számú pontban leledzik! Praktikus, nem?! Itt most nincs választási lehetőség, mert egyértelműen NEM! Főként mikor többségében indulás előtt jut eszembe, hogy az ajándékot be is kéne tenni egy meglepetést leplező tasakba.

Úgyhogy következzék, hogyan is oldottam meg ezt a problémát (rögtön az elején megjegyezném, hogy az alább ismertetett tárolási módok többsége nem az én agyszüleményem, de már annyi feldolgozásban keringenek a neten, hogy az első forrást nem sikerült kiderítenem):


Íme a bőrönd csomagolópapírokkal megpakolva.
Jelzem, ez tényleg egy hatalmas koffer!

Milyen tárgyak szükségesek a rendellenesség rendbe tételéhez?

BYGEL Drótkosár IKEA BYGEL sínre akasztható, falra vagy a konyhaszekrény keretére, ajtajára erősíthető. Helytakarékos megoldás a munkalapon.RATIONELL VARIERA Műanyag zsák adagoló IKEA Ideális műanyag zacskók, WC papír vagy konyhai papírtörlők, kesztyűk, zoknik, stb. tárolására.
Egy BYGEL drótkosár, egy kamraajtó (már egy műanyag fóliaadagolóval felszerelve), és egy RATIONELL VARIERA műanyag zsák adagoló

A fent ismertetett tárgyakat, valamint egy ősi, még az elmúlt évezredből nálunk maradt drótkosarat csavarral rögzítettem az ajtónk belső oldalára. A nagyobb tasakok ledőlésének megelőzésére egy gumit feszítettem ki eléjük.




A BYGEL drótkosárról leszedtem az akasztó részt, és szintén egy nagyobb fejű csavarral rögzítettem:



Aztán azt vettem észre, hogy az a régi műanyag fóliatartó olyan kis szerencsétlen látványt nyújt a sok színes papír között, ezért valamivel fel kéne dobni.

Így esett a választásom a virágos csomagolópapírra,
amivel anno a  fürdőszobaszekrény ajtaját  is bevontam.


Kivágtam a kis virágokat, majd ragasztóval rögzítettem. 


A tartóssága miatt nem árt dekupázs ragasztóval
még egy réteget felvinni a virágos rétre :)

Hát most nem jobb az összhatás?



Ui.: A tekercses csomagolópapírokat dekoráció céljából vásároltam. Egyébként tasakokba szoktunk csomagolni, melyek többsége előbb-utóbb visszajut eredeti tulajdonosához. Ez sokkal környezetkímélőbb megoldás.


16 megjegyzés:

  1. Azt hiszem, már tudom hogyan fog kiürülni a beépített szekrényünk egyik felső polca... Köszönöm, szenzációs vagy! :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó lett! Szép, praktikus és átlátható. Odavagyok érte :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :). Én is örülök, hogy végre átláthatóak :))

      Törlés
  3. Nem gondoltál rá, hogy belül is lefesd táblafestékkel?

    Tényleg, annak milyen a szaga? Kibírható?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De gondoltam, vagy hogy valamilyen színes papírral bevonom, de az még távlati terv. Rajtam (és a blogolvasókon) kívül úgy sem látja a kutya sem :)
      Egyébként szinte semmi szaga nincs, úgyhogy ha tetszik, akkor nyugodtan ajánlom a használatát néked is :))

      Törlés
    2. Tudod, a festékfóbiám... :) De nagyon megtetszett itt nálad. Bár még nem tudom, otthon vajon hova passzolna?! Majd tágra nyitom a szemeimet.

      Törlés
    3. Igen, tudom :)) Főként, hogy nekem is van. Néha tényleg olyan mintha saját magammal beszélgetnék :D

      Törlés
    4. Ez azért lenne számomra jó, ha így lenne, mert az azt jelentené, hogy rend van otthon!!! :)

      Törlés
  4. szuperul alakul a rendszerezés, az ember már szinte aggódik, mi lesz, ha kifogysz a káoszból...:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pont múltkor gondoltam bele, hogy ez még nagyon távol van :)

      Törlés
  5. Ilyenkor kedvem lenne megfurkálni a kamra-ajtót, de albérletben ilyet nem tesz az ember... Azért jó Nálad nézelődni, lesni a jobbnál jobb ötleteket.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Rossz, amikor meg van kötve az ember keze. De később majd bepótolod :)

      Törlés
  6. Azt a mindenit és igen nekem is kell egy ilyen ÁÁÁÁÁ.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) Ez tényleg szinte pillanatok alatt elkészül. Úgyhogy hajrá! :)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...