Translate

2013. április 15., hétfő

A hajtogatás rejtelmei

Van egy dal, amely évente többször részévé válik életünknek. Először csak csendben, alig hallhatóan dúdolja az ember, később fütyörészi, aztán fütyörészi, búgja és hangosan üvölti egyszerre reggel, délben és este, valamint a kettő között.
A dal a következőképp hangzik: "10 nap múlva megyünk Ikeáááááábaaaaa!" (zeneszerző: Kucorgó anyámkája, szövegíró: Kucorgó anyámkáka). A szöveg természetesen nem ennyire egyszerű: napról napra változik, amolyan visszaszámlálás szinten. :)
Ennyi, ezt viszont a végtelenségig tudom énekelni. Unalmas? Nem, a családom szerint idegtépő. Engem viszont valamiért felvidít. :) És ha ott leszünk, akkor veszünk egy komódot. És ha hazavisszük, összeszereljük, és olyan gyönyörűségesen bele fogok pakolni, ahogy az alábbi videón látható.

Azonban mielőtt belemerülnénk a hajtogatás rejtelmeibe, felhívnám arra a takaros asszonyságra a figyelmet, aki kiokít minket ezen a téren. Én nem szoktam elsőre ítélni. Tényleg nem. De van ebben a nőben valami...

Ha filmrendező lennék:

1) Kategória: thriller
Jane-nek egyetlen fia a mindene. Akinek egy napon aztán megismeri újdonsült asszonykáját. Onnantól kezdve szörnyű dolgok történnek. Jane már nem ura önmagának. Végül egy ködös reggelen velőtrázó sikolyra ébred a szomszédság...


2) Kategória: vígjáték
Jane-nek egyetlen fia a mindene. Akinek egy napon aztán megismeri újdonsült asszonykáját. Onnantól kezdve szörnyű dolgok történnek. Jane már nem ura önmagának. Végül egy ködös reggelen velőtrázó sikolyra ébred a szomszédság...






Mindenkinek szép napot és jó alkotást kívánok!

5 megjegyzés:

  1. na és megvan már, hogy mi lesz a szerzemények?
    a szőnyegosztályt majd szemrevételezd, baromi jó új áruk vannak, amik a honlapon fent sincsenek! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Már írom a listát! :)) Egyébként nem értem, hogy mi van a honlapjukkal: tényleg egy csomó cucc nincs fenn. Így hogy tudok felkészülni?! :D

      Törlés
  2. Ezt a videót már láttam, de be kell vallanom, nem tetszett. Én sokkal kevesebbe hajtogatom a pólóim, mégis látszik a hajtás él. Ilyen esetben szerintem "anyagában kockás" felsőket állítanék elő tömegével, vasalni viszont nem vagyok hajlandó.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát a vasalást én is mellőzöm. Nekem is eszembe jutott, hogy valószínűleg annyi öblítő van ezekben a felsőkben, hogy nem képes gyűrődni az anyaguk. Én meg azt nem is használok: helyette ecet. Majd még meglátom, hogy hogy hajtogatom, mert az tuti, hogy fiókos megoldás lesz. :))

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...