Translate

2013. április 23., kedd

Tányérok a falon

Kezdhetném így is:
Öt év körüli gyermek voltam, amikor a falitányérok rabul ejtettek. Ültem a kis hokedlin nagymamám konyhájában, lekváros kenyeret majszoltam, és közben bámultam a falon sorakozó tányérok mintázatát....
Kezdhetném így is, de ez nem lenne igaz. Egyik rokonunknak sem díszelgett a falán tányér.
Engem bizony a mai kor divathulláma ragadott magával. A gyűjtésüket már elkezdtem, és hamarosan meg is mutatom aktív munkám gyümölcseit. A falunkon!

De addig is egy kis inspiráció a nagyvilágból:


Dekoratív fali Lemezek (SZÉP elrendezés!)
Feliratokkal üzenve a közönségnek.


Courtney Giles: a Merész hálószoba kialakítása, fekete Falak, antik Ágy éS pad, tükrözött modern Éjjeliszekrények, Alabástrom Lámpák, szizál szőnyeg, Dekoratív antik fali Táblák éS fekete-fehér textíliák.
Ki mondta, hogy a tányérnak a konyhában a helye?

Coco falikorong
Az egyik nagy kedvenc: pipi!

En NEM játszom a zongorán, de EZ ugy nez ki, menta AZ egyik Poppy van AZ Ő Cafe ". Játszottak Bluegrass zene a Csütörtöki, amikor AZ Egész Város használ, hogy állítsa le :) Szeretem a színes Es Szeretném, hogy EZ !
Tányérok szállnak a dallamok szárnyán. :))

Nagy Floor Heaven - 50b513991c672-idx121101_gv11.jpg - 2012/11/27 19:25:17 UTC
Ez szerintem zseniális. Bár kétségeim vannak, hogy a levágott szélű tányérok sk is kivitelezhetőek-e.

hal tálak
Bocsánat, de ehhez megint hozzákívánkozik: Ússz és evezz, ússz és evezz!

Now I Know My ABC's Plate & Mug - Rosanna Inc    This is the cutest thing I have ever seen (in the last 5 mintues)
Ezek nagyon tetszetősek, de nálunk valószínűleg a fele romokban heverne.
Javasolt: az abszolút nyugalom gyermekeinek szobájába.


Tetszenek az elszórt fa betűk. Lehet, hogy nálunk is majd felbukkan "nemtányér" a tányérok között. ;)

díszítjük lemezek - szavak lemezek
Titkos üzenet száll az éjben..... (és eddig tudom a szöveget)

Díszítő tányérok falra egy sarkon
Elfogyott a falfelület? No problemo! Egy kanyar, és folytatódhatnak a díszek sorai.

Díszítő Lemezek | 7.  ház balra

Szeretem díszítő tányérok
Kicsi a falfelület? Akkor pakold egymásra a tányérokat! :)

Decorating with Plates on the Wall
Elrendezhetőek formában és nem csak kupacokban. 

Matricával pedig bármelyik tányér egyedivé tehető. Tetszik a játékosság: virág a falon, aztán a tányéron, aztán a falon, aztán a tányéron....... 



A források elérhetőek a képekre kattintva.

Mindenkinek szép napot és jó alkotást kívánok!

17 megjegyzés:

  1. Ez nagyon tetszik!
    Az én nagymamám falán bőven voltak tányérok, eddig eléggé fölösleges díszítésnek tartottam, de ezek a megoldások újraértékelték bennem ezt a dolgot! KÖSZI!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszik! :) Tényleg más perspektívája a dísztányéroknak mint anno. :)

      Törlés
  2. Nagyon szuper :D,a gyerekszobába én is csak papírtányért raknék.De a pipis meg az utolsó nagyon bejövős.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj, a pipis annyira szuper! Az utolsóban meg az a jó, hogy sima fehér tányérokkal is megoldható + ikeás fali matrica. Tényleg nagyon mutatós. :)

      Törlés
    2. Látom neked is pörög egyből az agytekervény,hogy lehet megoldani a nagyszerűt egyszerűen :D.Ezért szeretem a blogodat :)

      Törlés
    3. Te mindig ráérzel, hogy mikor van szükségem lelkesítő szavakra! :)
      Egyébként nem tudom, hogy mit élvezek jobban: valamit kitalálni vagy utána megvalósítani. :))

      Törlés
    4. Hűha ez nálam is így van és sokszor nagyon idegesít mikor egyszerűen nem tudom megcsinálni,mert mindig van valami.Ezért szeretem nézni,hogy mások hogy csinálják,mert az nekem is erőt add :D.Azt ajánlom csinálj meg mindent,amit bírsz,mert szerintem nem csak nekem tetszik amit csinálsz. Kíváncsi vagyok,hogy mivel rukkolsz elő legközelebb ,mert nagyon ösztönző vagy.:)

      Törlés
    5. Vedd fenyegetésnek :D :D :D

      Törlés
    6. Még egy pár ilyen fenyegetés, és ugrálni fogok örömömben (bár így is :)) Megnyugtatásul közlöm, hogy délelőtt Kisebbikkel beszerző körúton voltunk a legújabb projekthez. Ha minden jól megy, akkor a héten tálalom is. :)
      És még egyszer köszönöm!!!!

      Törlés
    7. Várom,esküszöm sokkal jobb vagy,mint az Otthonok és Kertek magazin :D

      Törlés
    8. Jaj Mami, most kicsit parázom, hogy nehogy csalódást okozzak! :)

      Törlés
  3. Nagyon tetszenek a tányérok a falon, de csak ha nincsenek egymásra csúsztatva, az valahogy bizarr. Mint a szürke sarokfalas képnél, mintha tetvek telepedtek volna meg. A madaras, meg a zöld, hát, valami gyönyörűek!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is azok a kedvenceim. Ha keramikus lennék tutira elkezdenék ilyen sarkított tányérokat gyártani. Hihetetlen jól néz ki! Ha nem lennének az árnyékok, akkor azt gondolnám, hogy egy hatalmas poszter.
      Tetvek! :D Vagy penész! :) Nekem egyébként még úgy tetszene, ha csak 1-2 tányér fedné egymást. De ez így már tényleg sokkkkkkk!

      Törlés
  4. Hűű, az a zöld étkező ahogy van, már jöhetne is. Tányérostól, szétnyílt hatású asztalostól, zöld műbőr székestől. (Pedig a tányérokat szívem szerint nem a falra akasztgatnám, abból inkább enni szoktam.) A tányérok sarkításának max. körömreszelővel mernék nekiesni, de egy üveges tuti tudná, hogy kezdjen neki...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azon a szétnyílt hatású asztalon én is filóztam, hogy hogy lehetséges. Végül arra jutottam, hogy üveglap lehet a tetején. Vagy ügyesen étkeznek a réseken. :))

      Törlés
  5. Nagyon tetszik a blogod!!! Nemrég találtam rá, azóta minden nap nézegetem és találok új dolgokat. :) Hozzáteszem, hogy a témához hozzáírt szövegeid mindig mosolyt csalnak az arcomra (vagy írhattam volna vigyort :D ) Néha magamra ismerek.... :) csak így tovább, légyszi. :)
    Ez a tányéros cucc meg nagyon jó :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Szani! Örülök, hogy idetaláltál! És annak is, hogy a szövegeim felvidítanak. Mert ez a célom! :))

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...