Translate

2013. április 2., kedd

Az 5 perces projekt, avagy a bútorgomb és a teáskanna találkozása

Vannak azok az ötletek, melyek mintegy isteni szikraként jelennek meg, majd várnak a sorsukra, hogy beteljesüljenek (megvalósuljanak).
Aztán vannak azok, melyek létrejöttét valamilyen kép, emlék, íz, látvány és még számtalan dolog idézheti elő, majd várnak a sorsukra, hogy beteljesüljenek (megvalósuljanak).
...
...
...
És végül vannak azok, melyeket a kényszer szül, és abban a pillanatban meg is valósulnak. Ez itt egy épp olyan ötlet! :)


Íme a teáskannánk (ikeás), melynek fa fogantyúja az idők folyamán úgy elvetemedett (?), hogy már nem lehetett csavarral rögzíteni. 
Mellette pedig egy 1,5 éve vásárolt bútorfogantyú található, mely "csak" azért került otthonunkba, mert tetszett, és eddig várt a sorsa beteljesülésére. 


A bútorgombot szétszedtem darabjaira, és a csavar valamint a kerámia rész kivételével a többit félretettem, attól félve, hogy a rozsda esetleg kikezdené őket (a csavarnál reménykedem, hogy rozsdamentes)



Aztán jöhetett a fűrészelés. Miután satupaddal nem rendelkezik szerény hajlékunk, ezért egy fiókba csavaroztam be szárral kifelé. Kb. fél perc alatt megváltam a csavar felétől (előtte kimértem, hogy milyen hosszúságúra kell hagynom).


Végül rácsavaroztam a teáskanna fedelére (mely eredetileg is ki volt fúrva a fa gomb számára).
És itt a végeredmény!





Ui.: Tudom, ehhez a projekthez nem árt egy lyukas tetejű kanna. De ez csak egy ötlet volt arra, hogy egy tárgy - jelen esetben a bútorgomb - még mennyi mindenre használható eredeti funkcióján kívül (pl. ahogy itt látható, akasztóként is) .


Mindenkinek szép napot és jó alkotást kívánok! 

17 megjegyzés:

  1. Nekem ezzel picit jobban is tetszik, mint a fa gombbal (nem is kicsit). :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! :) A családunk tagjai egy egyöntetűen erre szavaztak! :)

      Törlés
    2. Az "egy" helyett "is"-t akartam írni. Kissé együgyű vagyok:)

      Törlés
    3. Meg egy apróságnak tűnő "alkatrésztől" olyan kis pikáns lett. :)

      Törlés
    4. :) Hihetetlen, hogy egy apróság mennyit dob az összképen. Lehet, hogy el kellene kezdenem magam sminkelni. :))

      Törlés
  2. Szerintem is jobb ezzel a fogantyúval mint a fával! Ha beleöntöd a forró vizet, áthevül? Talán a fának annyi az előnye, hogy az nem. Bár ha nem kell levenni a tetejét, akkor mindegy is.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem melegedik át a fogantyú, leteszteltem. Lehet, ha a csavart nem vágom le, és belelógna a teába, akkor ez nem így lenne. :)

      Törlés
  3. hű, ez fantasztikusan jó lett!
    ez a tökéletes találkozás:)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! :) Szeretnék majd még egy képet készíteni (oldal-felül nézetből), ha kisüt a napocska. :))

      Törlés
  4. Gyönyörű lett, így lesz a régiből új. Ráncfelvarrás, vagy műszempilla?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! Ez asszem a műszempilla kategória, de tudod, az a tartós fajta! :))

      Törlés
  5. Sokkal helyesebb, most lett egy egyedi kis kancsód.
    A sminkhez meg hajrá, napi szinten szemöldök igazítás (ceruzával megdörzsölt ecsettel átfestés), arcpirosító, púder (nem ilyen sorrendben :P) nekem a reggeli készülődés része :) +2 perc maximum!
    Na meg a körömlakk... az meg kb -10 perc a lefekvésből :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszöni a bókot a kancsó! :) Hát a smink, talán ha jobb idő lesz, és többet mozdulok ki. De hogy a körömlakkozásra nem tudsz rávenni, az tuti! :))

      Törlés
  6. Hát ez nagyon jó! És milyen mutatós lett ettöl az egy kis gombtól is! :) Nagyon ügyes! ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves druszám! Köszönöm a kedves szavakat. Ti pedig a nővérkéddel együtt csudiszép dolgokat készítetek. :)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...