Translate

2013. április 27., szombat

Kaptam egy díjat!

Kaptam egy díjat Dittitől, aki szebbnél szebb dolgokat sző, varr, fon, fűz, ragaszt... Szóval arany kezei vannak (és még csodás ételeket is kreál velük). Köszönöm! 



Szabályok:


1.Megemlítem,hogy kitől kaptam a díjat!
2.Felsorolok 4 bloggert, akinél 200-nál kevesebb a rendszeres olvasók száma!
3.Egy-egy kommentet hagyok a kiválasztott blogokon a díjazásról...!


Megfogadtam, hogy akiknek már korábban adtam tovább díjat, azok most nem kapnak. De azt nem fogadtam meg, hogy nem linkelem be őket. :)

És akiknek ezt a csokor virágot szeretném tovább adni:

Mignonnak, akit nem lehet nem szeretni. Padlásán mindenféle alkalmatosság megtalálható, melyre egy hölgynek szüksége lehet: praktikák, receptek, csináld magad ötletek.

Adriennek, akinek csodálom a lelkesedését, ugyanis napi szinten mutat be jobbnál jobb ötleteket, és emellett még gyönyörű portékákat is varr.

Kingának, akinek a quiltelésben és foltvarrásban leledző tehetségét csak csodálni tudom. Tényleg hihetetlen, hogy mik kerülnek ki a kezei közül. :)

Ritának, aki hasznos tippeket ad minden olyan tevékenységet illetően, mely a konyhával mutat bárminemű kapcsolatot. Főzés, lakberendezés, rendszerezés, konyhakert, stb.  Az ételfotói pedig bámulatosan szépek!



Köszönöm még egyszer a díjat, amely főként azért nagyszerű, mert csak a kisebb blogokat engedi népszerűsíteni a 200 olvasói limittel. Tehát előre kispajtások! 

8 megjegyzés:

  1. Gratulálok a díjhoz és köszönöm, hogy gondoltál rám:))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, és örülök, hogy továbbadhattam neked! :)

      Törlés
  2. Juhú :),itt vagyok.Egy kis technikai malőr csúszott be a net szolgáltatóknál.Nagyon nagyon boldog vagyok ,hogy rám is gondoltál.Remélem egyszer nekem is lesznek olvasóim,mert akinek már most egy van az is überel :D :D.Hozok majd saját ötletet nemsokára és szeretettel várok mindenkit még aki nem is olvass :D.De legalább már egy blogbarátra szert tettem és nekem ez jóval fontosabb,mint a statisztika :).KÖSZÖNÖM SZÉPEN ÉS GRATULÁLOK én megmondtam,hogy ügyi vagy:).

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szeretnék a net szolgáltatódnál reklamálni, mert már annyira hiányoztál! :) A statisztikánál pedig tényleg fontosabbak a blogpajtik! :)

      Törlés
  3. Gratulálok, igazán megérdemled, ahhoz amit csinálsz nem mindenkinek(legalábbis nekem turira nem)lenne elegendő türelme! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! :) Én viszont nem készülök orvosira. Nekem ahhoz kellene sok türelem. :)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...