Translate

2012. május 16., szerda

Az egészség katonáinak táborhelyei otthonunkban, avagy az orvosságok rendszerzése

Gyógyszereink összesen három stratégiai pontot állítottak fel lakásunkban arra az esetre, ha betegségek rohannának le minket váratlanul: egyet nyugaton, konyha tartományban; egyet délkeleten, fürdőszoba tartományban és végül északnyugaton, gyerekszoba tartományban.
A konyhában kialakított táborhely katonái között vannak olyanok, akik nem tudtak tovább várni a harci kürt hívó szavára, és máris elindultak a csatamező felé.


Stratégiai pont a konyhában
Szálláshely: kosár

Akik már előretörtek, elhagyva eredeti szálláshelyüket.
Jelenleg a fűszertartó tetején várják a harc kezdetét.

Aztán vannak a dezertőrök, akik bár az ellenséghez nem csatlakoztak, de nem is rohannak kivont karddal feléjük. Ők reszketve rettegnek, sőt némelyik parázik, más majrézik, de mindannyiukra jellemző, hogy megpróbálnak minél inkább láthatatlanná válni a katonai parancsnokság által felügyelt területen, vagy megbújni a szomszédos településeken.

A dezertőrök, akik a teák közt húzzák meg magukat.

Amennyiben a betegség réme előszoba tartomány felől próbálna benyomulni Otthonországba, stratégiai szempontból fürdőszoba tartományban is vannak mozgósítható csapatok.


Fürdőszoba tartomány őrei
Szálláshely: karácsonyi süteményes díszdoboz

A legkisebb egység gyerekszoba tartományban van felállítva. Ők a Kúp raj elnevezést viselik. Fő feladatuk a tartomány lakosait Láz, a gonosz főúr seregétől megszabadítani.

Kúp raj szálláshelye

Szóval ez mind nagyon szép és jó, hogy így vigyáznak ránk az egészség katonái, de én attól meg tudok őrülni, hogy ha mégis a betegség uralma alá kerülnénk - ha nem is 150 évre - de 1-2 hétre biztosan, akkor melyik egység felé kell fordulnom, hogy végül legyőzzük mondjuk azt az átkozott Influenzát! Ezért stratégiai pontok jelentősége ide vagy oda, én bizony egy helyre csoportosítottam az összes gyógyszert.

Születésnapomra üveg ételtárolókat kaptam,
úgyhogy egy pár műanyag edényből gyógyszertároló lett.

A gyógyszereket 4 csoportra osztottam:
- vitaminok és homeopátiás szerek,
- fájdalomcsillapítók és allergiás tünetek mérséklésére tabletták,
- gyerekeknek felírt gyógyszerek,
- naponta használt vitaminok és gyógykészítmények.

Ha már nem egységes a tároló, akkor legalább a címkék legyenek azok:


A címkéket egy olajos hal dobozának
két oldalával szabtam ki.

A ragasztó segítségével címkévé álltak össze :)

A bejegyzést feltöltöttem még:

abfolbutton
http://abowlfulloflemons.blogspot.hu/

4 megjegyzés:

  1. Le a kalappal a rendszerezésed előtt. Alighanem sokkot kapnál a lakásunkban...:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! Én a saját otthonunktól kaptam sokkot, ezért kezdtem el ezt a rendszerezést. Káosz úr elég sok helyre befészkelte magát, na de én ellátom a baját :)

      Törlés
  2. Azt szeretem leginkább a blogodban, hogy finoman megmutatod az életed. Miközben témákat keresel jól rendet is vágsz. És az egész olyan hihető és természetes.

    Egyébként nekem van egy apró fiókos dobozom, amiben maximum 2 fiókot kaphatnak a gyógyszerek. úgy vettem észre, hogy ha több gyógyszer bekerül a lakásba, akkor valaki gyorsan beteg is lesz, hogy elfogyjon. (ez persze nem vonatkozik a kicsikre, akik mindig hazavisznek valamit az oviból, iskolából, játszótérről). Azt hiszem, ezt az időszakot sehogy sem lehet megúszni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én pedig szeretem, hogy olvasod a blogomat :)!
      Hát igen, az ovi még az én Makk Marcimat sem kíméli.

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...