Translate

2012. május 8., kedd

Rendszerezés: maximális helykihasználás a konyhában II.

A múlt héten elkezdett konyhai körutazásunk, a "hol van még szabad helyünk?" szellemében folytatódik. A kalandozáshoz kérem a kedves vendégeket, hogy a szokásos hátizsákba csomagolt elemózsián kívül hozzanak magukkal egy darab széket. Most pedig fogják meg azt az ülőalkalmatosságot, és helyezzék a konyha közepére, majd foglaljanak rajta helyet.
Az öveket kérjük becsatolni, járatunk hamarosan indul.....

Szóval itt ülök a konyhám közepén, a fejemet elfordítom balra. Jeges fuvallat csap meg. Igen, a hűtőszekrény mellett ülök. Cirka 2 méter magas, de felette még elférhetne egy pár polc újabb rakodófelület gyanánt. Mondjuk nézhetne ki így is (aztán felébredek, hogy bilibe lóg a kezem:)):

Custom Shelving
forrás



A hűtőnk mellett van a kamraajtó. Ki gondolná, hogy mennyi kihasználatlan helyet tartogat számunkra:

Hanging door organizer
forrás



Velem szemben a konyhaszekrény. Na, az maximálisan le van terhelve. Még a tetején is kosarak sorakoznak. Bár így belegondolva azt a lábazatot legszívesebben lefeszegetném. Elférnének mögötte a tepsik, műanyag dobozok... Most komolyan mondom, hogy mindjárt megüt a guta. Be tudnám oda tuszkolni a konyhai cuccaim felét. Mondjuk így:

How to Build Under-Cabinet Drawers & Increase Kitchen Storage
forrás



Most elforgatom a fejem jobbra. Ott az ablak, és előtte a mosogató. Szerintem ezekkel a területekkel nem lehet mit kezdeni. Szerintem... A képek tanúsága szerint viszont lehet:
 
forrás

Over-the-Door Storage
forrás






Mögöttem a fal. Arról már írtam a múltkor, hogy mennyi falra erősíthető dologgal (polcok, sínek, kampók, stb.) be lehet őket vonni a konyhai munkálatokba. Mondom a falra! Na, valaki félreértette, és "falba" lett belőle :))

forrás




Az utazás végéhez közeledünk. Előveszem a hátiputimból a szalámis szendvicset. Miközben nyamnyogok rajta, elkezdem a plafont bámulni. Hopsz, a plafon. Erre nem is gondoltam:

Stainless steel pot rack
forrás

forrás

Repurposed Pot Rack
forrás


Köszönjük, hogy velünk tartottak, remélem legközelebb is a mi utazási társaságunkat választják!
Viszontlátásra!

6 megjegyzés:

  1. Bizony - bizony, azt választjuk .. nagyon jókat találtál, köszi az ötletelést (ismét) :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :)! Képzeld azt álmodtam, hogy jött egy párocska velem szemben az utcán, és a hölgynek egy lila köves fülbevaló volt a füle éke. Én meg felkiáltottam, hogy ezt az Erika készítette :)!

      Törlés
  2. :D , köszönöm, most vigyorgok folyamatosan, még a végén megkérdezik, hogy mi bajom van ..

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tanulj fiam, mert megálmodtam, hogy az üzleted beindul :)!

      Törlés
  3. Tegnap találtalak, mától olvaslak, azaz új utazó vagyok, kinek van mit csiszolnia praktikák terén!
    Tetszik.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Márta! Örülök, hogy üdvözölhetlek "utazási társaságunkban!" Remélem még sokáig maradsz, ill. térsz vissza hozzánk. Isten hozott! :)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...