Translate

2012. május 4., péntek

Rendszerezés: maximális helykihasználás a konyhában I.

Írhatnám azt, hogy a konyhai kiegészítők utazása földön, vízen, levegőben, de ez a vizes dolog valahogy sehogy sem illik bele a képbe (na jó, ha nagyon erőlködöm, akkor mondhatjuk, hogy épp áznak az edények a vízzel teli mosogatóban). Szóval helyette élményekkel teli konyhajárás (országjárásból eredeztetve) földön, falon, levegőben, meg ahol még akad hely.

Lássuk az első célpontunkat, azaz a falat, amennyiben a konyhaszekrényünk nem nyomta el teljes egészében:

forrás
Hiába, ez a raklap jött, látott és végül beköltözött a lakberendezés világába. Miért pont a konyha maradna ki?


forrás
Itt van kérem mindennek hely: fűszereknek kispolc; olajoknak, tányéroknak, képeknek eggyel nagyobb polc; és végül akasztók a bögréknek és egyéb kiegészítőknek. Ja, és meg vagyok róla győződve, hogy ez Gulliver konyhája, és az óriások földjéről hozott szuvenír szintén ott lóg a falon. Na, ki az aki kitalálja, hogy mire gondoltam?  



forrás
Az előbb tévedtem. Nem mindennek volt helye. Ugyanis itt még az edénycsöpögtető is a falra került. Figyelembe véve, hogy mennyi helyet képes elfoglalni, szerintem remek ötlet. 




Repurposed Hardware
forrás
Ez nekem nagyon tetszik! Lehet, hogy egyszer el is készítem. Igazából csak egy pár deszka, és festékkel lekezelt csőbilincs szükséges hozzá.




Két szekrény között nyúlfarknyi résben:


Kitcehn Storage 300x300 Modern Kitchen Ideas   Storage Efficiency
forrás
A gáztűzhely mellett maradt egy pici hely, beraktak hát egy pici szekrényt, tele pici üveg fűszerekkel, olajokkal és miegymással.


forrás
Itt asztallábnak álcázta magát a mindenes. Ezzel a perforált fém lappal megoldható, hogy oda akasszuk fel a konyhai kiegészítőket, ahová csak akarjuk. A mágneses fűszertartókat pedig magához vonzza. Szerintem nagyszerű!



forrás
Emeletes evőeszköztartó. Az általam gyártott szebb és profibb változata. Ki tudja, lehet, hogy egyszer én is képes leszek egy ilyet alkotni? :) 




forrás
Szerintem őt nyugodtan nevezhetjük kuktának. Na nem a fazékra gondolok, hanem aki a szakács keze alá dolgozik. Egyrészt általa megnő a munkafelületünk, másrészt az égtáj minden irányába fel van polcozva minden földi jóval.



 Szekrény alatt:


forrás
Ha a poharaknak a szekrényben már nem jut hely, akkor esetleg alá még becsúsztathatjuk fejjel lefelé.



Szekrény felett:

forrás
Bár itt létrával megoldották a felső részleg elérhetőségét, én mégis azt javasolnám, hogy oda a nagyon ritkán használatos dolgokat pakoljuk.




Szekrényben:

forrás
Ez olyan, mint a terülj, terülj asztalkám szekrénykében!
Egy szekrényben szinte minden!



Folytatás következik!



2 megjegyzés:

  1. Ez mind annyira jól néz ki, és még praktikus is! Legszívesebben kirámolnám az egész konyhát ;) Nálam a spájz is a "mindenhol van valami" kategóriába tartozik :(
    Köszi a tippeket!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszett! Jaj, a spájzot mi csak úgy hívjuk, hogy negatív. Ami oda bemegy, az többé nehezen jön ki. :) Borzalom, hogy ott mi van. De egyszer majd oda is elérek, csak még gyűjtöm hozzá a lelki (és fizikai) erőt. :)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...